۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸

برای کوتاه کردن دست دلالان

نشست تهیه‌کنندگان و تجمیع کنندگان سامانه «سند» برگزار می‌شود

نشست تهیه‌کنندگان و تجمیع کنندگان سامانه «سند» برگزار می‌شود

هفته آینده یکشنبه ۱۷ مرداد ماه اولین نشست تهیه کنندگان سینما و تجمیع کنندگان V.O.D برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا موسوی دبیر هیات رییسه شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران از همه تهیه کنندگان سینمای ایران خواست تا در این جلسه که روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در موزه سینما برگزار می شود، شرکت کنند.

موسوی در مورد دلایل تشکیل این جلسه گفت: مدتی است که شورایی مرکب از نمایندگان شورایعالی تهیه کنندگان علیرضا داودنژاد و منوچهر شاهسواری و دو تن از نمایندگان تجمیع کنندگان آثار V.O.D  و مصطفی ابطحی مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری و مسئول سامان دادن به این مهم که با عنوان سامانه سند شناخته می شود، فعالیت خود را آغاز کرده است. در این جلسات راهکارهایی برای ارائه فیلم های سینمایی و تولید و پخش این آثار از طریق سامانه سند (ویدیو درخواستی از طریق اینترنت) پیش بینی و شکل آیین نامه ای مدون در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه لازم است صاحبان آثار و بخصوص تهیه کنندگان سینمای ایران با ۱۰ شرکت تجمیع کننده VOD آشنا و برای مراودت فرهنگی و اقتصادی از یکدیگر شناخت پیدا کنند، این نشست برگزار می شود. در این جلسه مصطفی ابطحی و همکاران وی گذشته، حال و آینده V.O.D  را برای همکاران تهیه کننده تشریح می کنند و سپس نمایندگان شورایعالی تهیه کنندگان آخرین دستاوردهای V.O.D و همچنین توافق های انجام شده با مدیران شرکت های  V.O.D  را معرفی خواهند کرد و به سوال های تهیه کنندگان پاسخ می دهند.

دبیر هیات رییسه شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران بیان کرد: در این نشست مدیران شرکت های تجمیع کننده آثار بطور جداگانه ضمن معرفی شرکت های خود، نمایندگانشان را برای عقد قراردادها به همکاران تهیه کننده رسما معرفی می کنند. شورایعالی در این بخش تلاش دارد تا از همان ابتدا دست دلالان را از این بازار کوتاه کند.

موسوی در پایان گفت: این نشست شروع بازاری تازه و جدید را برای محصولات فرهنگی در پی خواهد داشت و در حقیقت شروع رسمی ارتباط تهیه کنندگان با مدیران شرکت های تجمیع کننده آثار V.O.D  است.

کد خبر 3730778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha