۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۱

سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا:

خیانت‌های شمس فراموش نشده است/ کار او به آخر فصل نمی‌رسد

خیانت‌های شمس فراموش نشده است/ کار او به آخر فصل نمی‌رسد

سرپرست تیم فوتسال فرش آرای مشهد به صحبتهای سرمربی تیم دانشگاه آزاد واکنش نشان داد و با بیان اینکه خیانتهای حسین شمس فراموش نمی‌شود، گفت: قول می‌دهم کار شمس با تیم دانشگاه به آخر فصل نمی‌رسد.

اکبر تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحبت‌های حسین شمس مبنی بر اینکه تقوی برای گرفتن امتیاز با داد و بیداد به تیم فرش آرا رفته است، گفت: اول از همه باید بگویم حسین شمس یکی از موسفیدان فوتسال بوده ولی در ۵، ۶ سال گذشته حرمت موی سفید خودش را حفظ نکرده است. او در این چند سال اتفاقات زشت و ناخوشایندی مثل چرخاندن کت در سالن، حرکات موزون در کشورهای بیگانه و مسائلی از این دست را رقم زده است.

وی تاکید کرد: آمدن من به فرش آرا کاملا بر اساس معیارهای فنی بوده نه چیز دیگری. در بازی تیم فرش آرا با دانشگاه آزاد من حتی یک اعتراض هم به داور نکردم و تعجب می‌کنم شمس چر این صحبتها را مطرح کرده است.

سرپرست تیم فرش آرا افزود: شمس مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا است ولی هنوز احترام گذاشتن را بلد نیست. قبل از شروع بازی کادر فنی تیم فرش آرا به رسم میهان نوازی به سمت شمس رفت ولی او آنقدر خودش را بزرگ می پندارد که حتی یک قدم هم جلو نیامد. این اقدام شمس از کوچکی او بود. امیدوارم اولین شکست او در لیگ برتر با تیم دانشگاه آزاد مقابل ما، درس عبرت خوبی برایش باشد!

وی درباره اینکه شمس گفته است تقوی همین رویه را در تیمهای شن سای ساوه و شهید منصوری داشته و در نهایت این تیم ها تعطیل شده‌اند، گفت: وقتی شمس درباره تیم شهید منصوری صحبت می‌کند، باید وضو بگیرد. خیانت‌های شمس به مردم قرچک هنوز فراموش نشده است. او چند سال است که به خاطر این خیانت‌ها حتی از کمربندی قرچک هم رد نمی‌شود! 

تقوی با بیان اینکه ۱۰ سال در تیم منصوری بوده است، گفت: بعد از تبانی شمس در فوتسال و کوتاهی کمیته فوتسال در برخورد با این تبانی، تمام مسئولان تیم منصوری که حقشان ضایع شده بود کنار کشیدند و من دو سال با خون دل تیم را نگه داشتم. در تیم شن سا هم که همه چیز عیان است. همین آقا در تیم شن سا هم خیانت کرد.

سرپرست تیم فرش آرا یادآور شد: اطلاعاتی از شمس دارم که اگر دهانم بازشود و آنها را بگویم، نمی‌تواند سرش را در جامعه بلند کند. بخشی از این مسائل را حتی مسئولان کمیته انضباطی می‌دانند. می‌خواهم بگویم آقای شمس! شما کارنامه خود را در این چند سال ورق بزن و ببین آیا یک افتخار به دست آورده‌ای؟ باور کنید اکثر مربیان لیگ از دست شمس شاکی هستند و دلشان خون است ولی چیزی به او نمی‌گویند.

تقوی تاکید کرد: امیدوارم شمس عرضه داشته باشد و بتواند حداقل با تیم دانشگاه آزاد تا آخر لیگ برود. قول می‌دهم کار شمس در دانشگاه آزاد به پایان فصل نمی‌کشد. او هر سال یک تیم و گاهی سالی دو تیم عوض می‌کند ولی حتی مسئولان همان تیم‌ها دیگر او را سرمربی نمی‌کنند.

کد خبر 3734341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha