۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴

صبح فردا صورت می‌گیرد؛

حرکت کاروان ۵۰۰ جهیزیه نوعروسان نیازمند در تهران

حرکت کاروان ۵۰۰ جهیزیه نوعروسان نیازمند در تهران

کاروان ۵۰۰ جهیزیه نوعروسان نیازمند، صبح فردا از حرم مطهر حضرت امام(ره) به سمت میدان آزادی حرکت خواهد کرد.

فاطمه چوپانی مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه های استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این کاروان توسط ۱۰ دستگاه تریلی از حرم مطهر حضرت امام(ره) به سمت میدان آزادی حرکت خواهد کرد.

وی افزود: آبشار عاطفه‌ها سازمان مردم نهادی با ۲۳۰ شعبه فعال است و هدف آن کمک به خانواده‌های صعب‌العلاج و فعالیت‌های خیرخواهانه است.

چوپانی با اشاره به ۸۸۸۸ سری جهیزیه اهدایی توسط این خیریه گفت: ما در سه گام ۸۸۸۸ سری جهیزیه اهدا می‌کنیم؛ گام اول میلاد امام زمان(عج) بود که ۵۰۰ سری جهیزیه به تهران و برخی استان‌های کم برخوردار توسط خیرین اهدا شد.

مدیرامور شعب خیریه آبشار عاطفه های استان اضافه کرد: در گام دوم که مصادف است با تولد آقا امام رضا(ع) ۵۰۰ جهیزیه دیگر اهدا خواهد شد.

وی درباره کاروان جهیزیه گفت: برنامه کاروان جهیزیه شنبه ۲۳ مرداد و از ساعت ۷ صبح به صورت نمادین آغاز شده و کاروان حرکت خود را از حرم مطهر حضرت امام(ره) آغاز می‌کند و مردم شاهد کمک‌ها به نوعروسان خواهند بود.

چوپانی ادامه داد: این کاروان که متشکل از ۱۰ تریلی است، ساعت ۱۰ صبح به میدان آزادی می‌رسد.

مدیرامور شعب خیریه آبشار عاطفه های استان تهران گفت: گام سوم انشاءالله تولد حضرت زینب(س) خواهد بود.

پویش ملی آینه شمعدون(طرح تامین جهیزیه ۷۵۰۰۰ نوعروس ایرانی) با مشارکت مردمی و به همت سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها کاروان ۵۰۰ جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند را با شعار ترویج ازدواج آسان به راه می‌اندازد.

کد خبر 3739064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha