۱ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۳۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد:

اجرای ۳۰۰ پروژه طی یک سال گذشته در بخش سلامت زنجان

اجرای ۳۰۰ پروژه طی یک سال گذشته در بخش سلامت زنجان

زنجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اجرای ۳۰۰ پروژه طی یک سال گذشته در بخش سلامت استان زنجان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیگلری شامگاه یکشنبه در مراسم  روز پزشک، با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تحولات خوبی در بخش سلامت ایجاد شده است، افزود: تبدیل دانشگاه به مرجعیت علمی و عملی از اهداف تدوین شده برای آینده است و  همه تلاش‌ها برای تحقق این مهم انجام می‌شود.

وی از اجرای ۳۰۰ پروژه طی یک سال گذشته در بخش سلامت استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تعداد دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح کشور را ۶۰ دانشگاه اعلام کرد وگفت: دانشگاه علوم پزشکی از بین این تعداد دانشگاه به عنوان قطب برگزیده شده است.

بیگلری افزود: دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در زمینه نیروهای عملیات پشتیبانی مشکلی ندارد ولی در بحث نیروی متخصص جراح و پرستار با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با اضافه شدن تخت های جدید به مراکز درمانی استان نیاز به نیروی متخصص وجود دارد و در این راستا اگر مجوز داده شد نیروی متخصص جذب می شود.

بیگلری  تاکید کرد: در حال حاضر این استان با کمبود پرستار مواجه است و در زمینه نیروی انسانی با کمبود شدید پرستار به ویژه پرستار مرد مواجه هستیم. 

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در حال حاضر جزو دانشگاه‌های تیپ یک کشوری بوده و این امر یک افتخار بزرگ برای جامعه پزشکی استان زنجان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تأکید کرد: خوشبختانه با اجرای طرح نظام سلامت رضایتمندی مردم از نظام درمان و پزشکی بسیار افزایش‌یافته و دریافتی مردم از جیب بسیار کم شده است.

کد خبر 3747999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha