۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۳۲

دهمین دوره اعزام راهیان نور شهر تهران از منطقه ۲۰ آغاز شد

دهمین دوره اعزام راهیان نور شهر تهران از منطقه ۲۰ آغاز شد

شهرری-دهمین دوره اعزام کاروان راهیان نور شهر تهران از منطقه ۲۰ آغاز شد و زائران از جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، دهمین دوره کاروان راهیان نور شهر تهران با مشایعت شهردار منطقه ۲۰، رئیس باغ موزه دفاع مقدس، مدیران شهری شهرری، شورایاران و جمعی از خانواده شهدا، از منطقه ۲۰ تهران به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ تهران حضور در مراسم بدرقه زائران را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: برپایی برنامه هایی نظیر اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری ها و جانفشانی کسانی که برای ادای وظیفه و لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عاشقانه عازم میدان دفاع و مبارزه شدند، است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت های ایثارگرانه در دوره دفاع مقدس موجب شد تا دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی ما ندوزند، ادامه داد: شهدا و جانبازان با کمترین امکانات و بالاترین روحیه و ایمان، مردانه مبارزه کردند و با حضور در مناطق عملیاتی می توان به مظلومیت آن ها به خوبی پی برد.

صفوی به اعزام ۲۴۰ نفر از اقشار مختلف مردم از منطقه ۲۰ تهران به مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: تمامی افراد شرکت کننده برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می کنند که امیدواریم با سلامتی و توشه معنوی این سفر را به پایان برسانند و بهره مندی های خود را به دیگران نیز انتقال دهند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران، مناطق عملیاتی مهران شامل والفجر۳ و کربلای یک، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، تنگه مرصاد، و یادمان شهر پاوه را از جمله اماکنی دانست که مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

کد خبر 3748923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha