۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱

نماینده آکادمی فوتبال ایران در فستیوال خراسان شمالی:

فضا برای راهیابی مستعدین به تیم ملی پایه فوتبال آماده است

فضا برای راهیابی مستعدین به تیم ملی پایه فوتبال آماده است

بجنورد - نماینده آکادمی فوتبال ایران در فستیوال خراسان شمالی، از مهیا شدن فضا برای راهیابی مستعدین به تیم ملی پایه فوتبال کشور خبر داد.

علی برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فدراسیون فوتبال طی هفت سال اخیر با پیگیری‌هایی که توسط رئیس آکادمی ایران انجام‌ گرفته، فضا برای راهیابی مستعدین حضور در تیم ملی زیر ۱۲ سال آماده شده است.

وی تصریح کرد: این اقدام به‌خصوص در استان‌هایی که ازنظر تزریق منابع مالی ضعیف هستند انجام می‌شود.

به گفته برات زاده ۲۰۰ بازیکن در قالب ۱۶ تیم در این فستیوال حضور دارند که درنهایت یک تیم ۱۴ نفره راهی فستیوال رامسر می‌شود و در این فستیوال استعداد یاب های تیم ملی به بازیکنان امتیاز داده و استعدادیابی انجام می‌ گیرد.

وی افزود: چهارمین فستیوال سال جاری، ۱۶ تا ۲۲ شهریور در رامسر ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود و هر استان در قالب دو تیم در این فستیوال شرکت کرده و طی این اقدام ۶۰ درصد تیم ملی پایه زیر ۱۲ سال پایه ایران تشکیل می‌شود.

نماینده آکادمی فوتبال ایران در فستیوال خراسان شمالی، استعدادهای این استان را قابل ‌توجه ارزیابی کرد و گفت: چند نفر از بازیکنان در لیست حضور دارند و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند که تنها فاصله آن‌ها با برخی بازیکنان مستعد از سایر استان‌ها فاصله برخورداری و امکاناتی است که با یکدیگر دارند اما ازنظر فیزیکی و تکنیکی در یک سطح هستند.

به گفته وی با افتتاح دو زمین چمن استادیوم قطعاً این استان این برخورداری را خواهد داشت که فستیوال کشوری برگزار کند.

وی از مدیرکل ورزش این استان خواست تا جدی‌تر به بحث ورزش این خطه بپردازد و بستر رشته های مختلف ورزشی را در این استان فراهم کند.

کد خبر 3753014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha