۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان:

۸۰ درصد بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان بومی هستند

۸۰ درصد بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان بومی هستند

همدان-مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: نزدیک به ۸۰ درصد بازیکنان تیم فوتبال پاس بومی هستند اما در پست‌هایی که نتوانستیم بومی پیدا کنیم از بازیکنان سطح بالا استفاده کرده‌ایم.

محمدتقی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم فوتبال پاس همدان در حال حاضر بسیار خوب و مناسب است و این تیم در کمال آرامش و بدون کوچک‌ترین حاشیه تمرینات خود را به‌صورت فشرده پیگیری می‌کند.

وی افزود: استاندار همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان باانگیزه چندین برابر نسبت به فصل گذشته در حال حاضر در کنار تیم هستند و از کوچک‌ترین کمکی برای پاس امتناع نمی‌کنند که این موضوع بزرگ‌ترین انگیزه و روحیه برای ما است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به وضعیت بازیکنان جذب‌شده پاس و کادر فنی این تیم گفت: ۱۰۰درصد کادر فنی تیم پاس از مربیان لایق همدانی به کار گرفته‌شده‌اند و تا جایی هم که ظرفیت فوتبال همدان به ما اجازه داده بازیکنان بومی را جذب کرده‌ایم.

رحیمی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۸۰ درصد استخوان‌بندی بازیکنان تیم فوتبال پاس بومی هستند اما در پست‌هایی که نتوانستیم بومی پیدا کنیم از بازیکنان سطح بالا استفاده کرده‌ایم که تا به امروز ۳ بازیکن خوب که سابقه لیگ برتر را دارند جذب‌شده‌اند.

وی با اشاره به شفاف‌سازی مالی پاس در فصل جدید و بدهی‌های این تیم بیان کرد: بدهی را که همه تیم‌ها حتی استقلال و پرسپولیس هم دارند و تأکید استاندار همدان به ما این بوده که اول سعی کنیم حق‌وحقوق مردم را بدهیم و ما در این راه ابتدا سعی می‌کنیم جمع‌بندی از بدهی‌های پاس داشته باشیم و گزارش مبسوطی را در اختیار استاندار در این زمینه قرار دهیم همچنین ما امسال سعی کردیم چارت اداری پاس را تا جایی که ممکن است تقلیل کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: تقلیل کادر اداری پاس مربوط به لیگ دسته دوم کشور نیست و بحثی کاملاً جدا است شما باشگاه‌های حرفه‌ای در سطح ایران نظیر نفت تهران را می‌بیند که با چند کارمند اداره می‌شوند چون تعدد نیرو باعث ایجاد تعهد مالی می‌شود و ما نیازی هم به این‌همه تشکیلات نداریم و نفرات اضافی را حذف کرده و حذف هم خواهیم کرد.

رحیمی با اشاره به امکانات ایده آل پاس گفت: ازنظر امکانات به‌طورقطع می‌توان بگویم پاس جزو ۵ تیم برتر ایران است و همه نوع امکانات از زمین و مهمانسرا و هتل در اختیار این تیم قرار دارد چندی پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان ۵۰ میلیون امکانات به‌پاس برای تعمیر فضای داخلی رستوران و هتل تزریق کرد که جای تشکر دارد.

وی یادآور شد: هر بازیکن غیربومی برای ما در یک‌فصل ۲۰ تا ۲۵ میلیون هزینه دارد که ما مقرر کردیم که این مبلغ نیز در قرارداد بازیکنان غیربومی لحاظ شود.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه ما تنها یک هدف در لیگ دسته دوم داریم، بیان کرد: تنها هدف ما صعود به لیگ دسته اول فوتبال است اما در این راه مسیر بسیار سخت و دشواری پیش روداریم لیگ دسته دوم نسبت به چند فصل گذشته بسیار پیشرفت کرده و سطح تیم‌های حاضر در این مسابقات بسیار بالا رفته است.

کد خبر 3754377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha