۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۵۴

در هفته اول لیگ دسته دو فوتبال؛

تیم آبی پوشان اردبیل در بازی خانگی به تساوی رسید

تیم آبی پوشان اردبیل در بازی خانگی به تساوی رسید

اردبیل – تیم فوتبال آبی پوشان اردبیل در نخستین دیدار از مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در مقابل حریف خود تیم شهرداری فومن به نتیجه یک بر یک دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان پایتخت که به تعبیری تیم فوتبال سابق شهرداری اردبیل است بعد از کش‌وقوس‌های فراوان توانست وارد مسابقات لیگ دسته دو فوتبال شود.

این تیم که سال گذشته تجربه درخشان حضور در لیگ دسته یک را داشت به دلایلی که تاکنون به صورت فنی و کارشناسی بررسی نشده است، به لیگ دسته دو سقوط کرد و در نهایت شهرداری اردبیل به بهانه مشکلات مالی این تیم را به صورت رایگان به موسسه آبی پوشان پایتخت واگذار کرد.

در این واگذاری دو شرط برای موسسه تعیین شد که شرط اول نام اردبیل بر تیم فوتبال بود و شرط دوم ارائه ضمانت‌نامه بانکی برای تعهد جلوگیری از سقوط تیم به دسته سه فوتبال که البته شرط اول اجرایی شد و شرط دوم به بهانه محدودیت زمانی بر زمین ماند و موسسه به جای ضمانت بانکی پرداخت سفته را جایگزین ساخت.

با شرایط حاکم بر این تیم، اولین دیدار بعد از حواشی متعددی که بر تیم سایه انداخته است نگرانی هواداران را از نحوه بازی تیم به دنبال داشت.

با این وجود تیم آبی پوشان پایتخت با وجود تمامی حواشی و وضعیت حاکم بر تیم توانست به تساوی یک- یک دست یابد.

در این بازی که آبی پوشان پایتخت میزبان بود در نیمه نخست بازی خود را تهاجمی آغاز  کرد و در دقیقه ۲۰ ام بازی،  گل سجاد عرفانی پیش افتاد.

این گل که امیدواری پیروزی تیم را به همراه داشت البته تا پایان نیمه اول برد تیم را تضمین کرد اما در نیمه دوم بازی شهرداری فومن توانست با ارزیابی که در نیمه اول از تیم حریف کسب کرده بود، در دقیقه ۸۲ گل خود را توسط میلاد مرادی در دروازه آبی پوشان بنشاند.

هر چند این بازی به تساوی دو تیم دست یافت اما تیم فوتبال آبی پوشان نتوانست به امتیاز دلخواه خود دست یابد و کادر فنی تیم معتقدند این خسارت در بازی بعدی تیم که در هفته آینده در مقابل تیم فوتبال کاشان خواهد بود جبران می‌شود.

کد خبر 3756956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha