۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵

محمد زارع به مهر گفت:

تندیس «شهر رویاها» به «دخترک آت آشغالی» رسید/ دو حضور جهانی

تندیس «شهر رویاها» به «دخترک آت آشغالی» رسید/ دو حضور جهانی

کارگردان انیمیشن «دخترک آت آشغالی» با اشاره به حضور بین المللی این انیمیشن در جشنواره های مختلف بیان کرد این انیمیشن کوتاه توانست تندیس جشنواره «شهر رویاها» را از آن خود کند.

محمد زارع کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین موفقیت انیمیشن کوتاه «دخترک آت آشغالی» گفت: این انیمیشن به تازگی در جشنواره «شهر رویاها» در کشور اوکراین حضور پیدا کرد و توانست جایزه دوم بخش انیمیشن این جشنواره شامل تندیس و دیپلم افتخار را دریافت کند. این جشنواره از ۲۴ تا ۲۸ آگوست (سوم تا هفتم شهریور ماه) در شهر ریون اوکراین برگزار شد.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف برگزاری این جشنواره که در سایت برگزاری آن آمده، این است که فیلم های کوتاهی از سراسر جهان را با هدف آمیختن جهان رویایی جاری فیلم ها در زندگی مردم به نمایش می گذارد.

این انیماتور بیان کرد: «دخترک آت آشغالی» قرار است طی روزهای آینده در جشنواره های کازان روسیه و «Lonavla International Film Festival» هند در بخش مسابقه شرکت کند که در هر دو جشنواره نامزد دریافت جایزه است.

زارع در پایان با اشاره به جدیدترین فعالیت خود در حوزه انیمیشن توضیح داد: در حال حاضر در مرحله طراحی کاراکتر و فضا برای انیمیشن «نقطه» هستیم و از ماه آینده دکور و عروسک های آن ساخته می شود. داستان این فیلم در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد و در مورد کاراکتری خمیده است که در جامعه‌ای مسخ شده توسط تکنولوژی زندگی می‌کند.

انیمیشن «دخترک آت آشغالی» در مورد دختری تنها و متفاوت است که به خاطر ظاهر عجیب و غیر متعارف در شهر محل زندگی خود همیشه مورد رفتارهای بد و اذیت و آزار قرار می گیرد و از همه جا طرد می شود.

کد خبر 3758213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha