۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۸

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

دنبال صعود مقتدرانه به دور بعدی لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم

دنبال صعود مقتدرانه به دور بعدی لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم

همدان-سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: یکی از اهداف اصلی ما این است که بتوانیم بااقتدار از گروه خود به دور بعدی مسابقات لیگ دسته دوم صعود کنیم.

هادی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بعد از صعود از لیگ دسته سوم فوتبال کشور به لیگ دسته دوم به علت فشردگی زیاد لیگ دسته سوم و تمام شدن این لیگ متأسفانه ما زمان بسیار زیادی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در فوتبال زمان حرف اول در همه زمینه‌ها را می‌زند وقتی شما زمان کافی داشته باشد با خیال راحت وارد بازار نقل و انتقالات می‌شوید، فرصت کافی برای بدن‌سازی و آماده‌سازی تیم پیدا می‌کنید و به‌راحتی می‌توانید بازی تدارکاتی داشته باشید اما ما متأسفانه کمی زمان را از دست دادیم.

وی افزود: متأسفانه ما نتوانستیم ریکاوری مناسبی بعد از پایان لیگ دسته سوم داشته باشیم و تمرینات خود را نیز دیر شروع کردیم امسال نیز لیگ دسته دوم به‌سرعت آغاز شد و ما از برنامه‌ها کمی عقب افتادیم اما درنهایت موفق شدیم تیم خوب و باانگیزه‌ای را در کنار هم جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نفرات تیم گفت: اولین هدف ما در جذب بازیکنان این بود که بتوانیم شاکله اصلی تیم فصل گذشته خود را حفظ کنیم و تنها در بعضی از پست‌ها با جذب بازیکن جدید تیم فصل گذشته خود را تقویت کنیم که در بعضی از پست‌ها موفق به انجام این کار شدیم اما متأسفانه در فصل نقل و انتقالات به تمام خواسته‌هایی که داشتیم نرسیدیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: اما در کل ما دو فاکتور جوانی و تجربه را در تیم امسال داریم و از روند تیم رضایت دارم قبل از فصل هم چهار بازی تدارکاتی با تیم‌های گل گهر سیرجان، بعثت کرمانشاه، شهرداری اراک و پرسپولیس تهران برگزار کردیم.

مسئولان شهرداری همدان به‌موقع از تیم فوتبال شهرداری حمایت کنند

وی با اشاره به ارزیابی خود از لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: فعلاً برای ارزیابی از گروه‌ها و تیم‌های حاضر در این مسابقات کمی زود است بخواهیم حرف بزنیم و باید منتظر باشیم و بعد از چند هفته راجع به تیم‌ها ارزیابی داشته باشیم.

وی افزود: چیزی که واضح و مشخص است امسال لیگ دسته دوم بسیار سنگین و فشرده خواهد بود و با توجه به اینکه فصل گذشته نیز ۵ تیم از لیگ دسته یک به لیگ دسته دوم سقوط کرده‌اند کیفیت این مسابقات نسبت به فصل‌های گذشته بسیار بیشتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: ما تنها دوست داشتیم که با تیم فوتبال پاس هم‌گروه نمی‌شدیم هرچند که این تیم برای ما یک تیم قابل‌احترام و همشهری بوده و به‌عنوان یکی از رقیبت های ما در این فصل خواهد بود و حساسیت چندانی روی این موضوع نداریم.

گل محمدی بابیان اینکه در لیگ دسته دوم دو هدف بزرگ را دنبال می‌کنیم، گفت: یکی از اهداف اصلی ما اول این است که بتوانیم بااقتدار از گروه خود به دور بعدی مسابقات صعود کنیم و هدف دوم ما این است که بتوانیم بازیکنان شایسته و خوبی را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کنیم.

وی بیان کرد: امسال ما یک تیم جوان و باتجربه هستیم و بازیکنانی داریم که برای اولین سال لیگ دسته دوم را تجربه می‌کنند و جوانی بازیکنان ما باعث می‌شود تا زمان ببرد که تیم ما به شرایط ایده آل خود برسد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: بعد از چند سال تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته دوم بازگشته است و باید نگاه حمایتی از طرف مسئولان به این تیم وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان یادآور شد: در فوتبال ۷۰ درصد نتیجه بیرون زمین رقم می‌خورد یعنی وقتی شما باانگیزه و با حمایت‌های مادی و معنوی قدم به میدان مسابقه بگذارید ۷۰ درصد راه برای پیروزی را رفته‌اید اگر قرار است حمایتی از ما صورت بگیرد الآن بهترین زمان ممکن است و ما از شهردار همدان، اعضای شورای شهر، هیئت‌مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان انتظار داریم که از این تیم نهایت حمایت را داشته باشند تا بتوانیم نماینده خوبی برای فوتبال همدان باشیم.

کد خبر 3761664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha