۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲

همزمان با روز عرفه؛

سه شهید گمنام دفاع مقدس در گلستان تشییع می شوند

سه شهید گمنام دفاع مقدس در گلستان تشییع می شوند

گرگان - همزمان با روز عرفه، استان گلستان میزبان سه شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه در شهرستان های گرگان، علی آباد کتول و گنبدکاووس با استقبال مردم به سمت مکان های برگزاری مراسم دعای عرفه تشییع می شود و همچنین مردم در این مراسم با برائت از مشرکین با این شهدا پیمانی دوباره خواهند بست.

استقبال از شهید گمنام در شهرستان گرگان مرکز استان گلستان با حضور مردمی راس ساعت ۱۴ از میدان شهدا آغاز  و به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان ختم می شود که در ادامه مراسم در همان مکان از ساعت ۱۴:۲۰ با ایراد سخنرانی، مداحی و دعای عرفه همراه خواهد بود.

مراسم استقبال از شهید گمنام در شهرستان علی آباد کتول در ساعت ۱۳:۳۰ از فلکه مرکزی با استقبال آحاد مردم آغاز و تا مصلی امام رضا (ع) همراه خواهد بود. همچنین در ادامه، این مراسم با سخنرانی، مداحی و دعای عرفه ادامه خواهد داشت.

همزمان با شهر گرگان، آغاز مراسم در شهرستان گنبدکاووس نیز راس ساعت ۱۴ از رو به روی پارکینگ امامزاده یحی ابن زید آغاز و در ساعت ۱۴:۲۰ در مکان  امامزاده با ایراد سخنرانی، مداحی و دعای عرفه همراه خواهد بود.

گفتنی است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سیمای گلستان پخش می شود.

کد خبر 3765648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha