۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۱

به همت مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود؛

نشست تخصصی بررسی پیش نویس آیین نامه نگارش و علامت گذاری مصحف بریل

نشست تخصصی بررسی پیش نویس آیین نامه نگارش و علامت گذاری مصحف بریل

نیکزاد، مدیرعامل بنیاد روشندلان اصفهان از برپایی نشست تخصصی هم اندیشی و بررسی پیش نویس آیین نامه نگارش و علامت گذاری مصحف بریل، با حضور ۲۵ کارشناس و مدرس قرآن کریم در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی نیکزاد، مدیرعامل بنیاد روشندلان اصفهان از برپایی نشست تخصصی هم اندیشی و بررسی پیش نویس آیین نامه نگارش و علامت گذاری مصحف بریل خبر داد و گفت: با توجه به برپایی سلسله جلسات کارگروه نگارش و علامت گذاری مصحف بریل، مرکب از اساتید مرکز طبع و نشر قرآن کریم جمهوری اسلامی و کارشناسان روشندل سراسر کشور در مدت دو سال گذشته، پیش نویس آیین نامه این مصحف بریل، تدوین گردید.

وی خاطر نشان کرد: در راستای بررسی مرحله نهایی آیین نامه و بهره گیری از نقطه نظرات دیگر اساتید و کارشناسان، این نشست تخصصی به همت مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی و با مشارکت بنیاد قرآن روشندلان اصفهان، با حضور ۲۵ تن از اساتید و کارشناسان در روز پنج شنبه اول مهر ماه، در اصفهان برگزار می‌گردد.

نیکزاد با تاکید بر میزان توجه به سطح کارشناسی این نشست کارشناسی، از حضو اساتید برجسته قرآنی از جمله سید مهدی سیف، مرتضی توکلی، محسن زرنگار، حبیب الله زارع و مهدی احمدی، خبر داد گفت: آقایان مستفید، فتحی، ساعی، ستوده نیا، عباسی، مشایخی، رضایی، کویری و شعبانی و خانم‌ها، ضیایی، باقریان، حدادی، غوری، قاسمی و اطیابی نیز به عنوان کارشناسان و اساتید روشندل قرآن کریم از سراسر کشور در این نشست حضور خواهند داشت.

نشست تخصصی هم اندیشی و بررسی پیش نویس آیین نامه نگارش و علامت گذاری مصحف بریل، ساعت ۸ صبح فردا، پنج شنبه اول مهرماه، در تالار تحقیقات معارف اهل بیت (ع) اصفهان واقع در خیابان نشاط برگزار خواهد شد.

کد خبر 3775372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha