۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷

فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد؛

برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در جامعه

برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در جامعه

خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان برخورد قاطع و توام با اقتدار و عدالت با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت را از وظایف مهم این نهاد برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد قنبری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنانی با اشاره به شعار این هفته اظهار داشت: برنامه های نیروی انتظامی در این هفت با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید اقتدار توام با رحمت و مهربانی داشته باشد عنوان کرد: نیروی انتظامی مجاهد فی سبیل الله بوده و در راه افزایش امنیت و تامین آسایش و آرامش مردم گام بر می دارد.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در لرستان اقدامات خوبی در استان برای تحقق مطالعات مردم انجام داده است بیان داشت: برخورد قاطعانه توام با اقتدار و عدالت با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت، کشف جرائم در کمترین زمان ممکن، ایجاد امنیت برای مردم و ... از جمله وظایف و اقدامات نیروی انتظامی محسوب می شود.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه اقدامات در این راستا بوده که اقتدار نیروی انتظامی به رخ هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت کشیده شود ادامه داد: خدمات نیروی انتظامی بی منت، خالصانه، سریع و به موقع بوده و مهم ترین رویکرد نیروی انتظامی احترام به مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و همچنین استاندار لرستان شاهد ارتقای امنیت اجتماعی در استان هستیم گفت: لرستان هم اکنون با تعاملی که به وجود آمده نسبت به استان های دیگر به لحاظ امنیت و آیتم های انتظامی وضعیت خوبی دارد.

کد خبر 3783616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha