۲۱ شهریور ۱۳۸۵، ۹:۵۱

از سوي مؤسسه انتظار نور منتشر شد :

پرسمان مهدويت

پرسمان مهدويت

كتاب "پرسمان مهدويت" به قلم خدا مراد سليميان از سوي مؤسسه انتظار نور در 5 هزار نسخه و 312 صفحه منتشر شد .

خبرگزاري مهر - گروه دين و انديشه : مهدويت خورشيد بيكران آفاق زندگي بخش است كه جوانه هاي سرشار حيات پيروان اهل بيت (ع) با اشعه هاي روح پرور آن شادابي و بالندگي يافته است .

مهدويت استمرار راهي است كه با رو به رويي دو فرزند حضرت آدم(ع) آغاز شد و با تلاش خستگي ناپذير تمامي پيروان الهي در رونق بخشي به حق ادامه يافت و با كوشش هاي تعالي آموز و رشد آفرين واپسين سفير الهي، خاتم رسولان به كمال رسيد .

مهدويت ميوه ارجمند همه پيامبري ها است، سرچشمه سرشار همه بركتها و جلوه گاه آفاق آفرين همه خوبيها و زيبايي ها است . اميدي است دگرگون كننده و لذت بخش به روزگار آينده و آينده روزگار. مهدويت باور به سپيده دمي است كه آموزه هاي آفتابگون داد و دادگري، تمام گستره كره خاكي را به پرتو خود روشن مي كند . و پرسمان مهدويت گامي است ژرفكاوانه و باور زا، هر چند كوچك و كوتاه، اما متفاوت در اين گلزار خوشبو و بي پايان.

كتاب "پرسمان مهدويت" در چهار بخش از سوي خدامراد سليميان در راستاي پاسخگويي به نيازهاي مخاطبان عام و خاص در مورد مهدويت تدوين شده است .

از نويد تا طلوع، ابر و آفتاب، چشم به راه آفتاب و عصر روشنايي عناوين بخشهاي مختلف اين كتاب هستند .

در بخش اول با عنوان "از نويد تا طلوع" ، عقيده اديان مختلف در مورد منجي و مصلح، چگونه مي توان ولادت حضرت مهدي(عج) را اثبات كرد، اهل سنت در چه موضوعاتي از مباحث مهدويت با شيعه اعتقاد مشترك دارند آورده شده است .

در بخش دوم با عنوان "ابرو آفتاب" نيز غيبت حضرت مهدي(عج)، فلسفه و علل غيبت، غيبت صغرا، نواب چهارگانه حضرت مهدي چه كساني هستند، غيبت كبرا، زندگي حضرت مهدي، و ويژگيهاي جسماني حضرت مهدي قيد شده است .

انتظار فرج به چه معناست؟، چه آثاري بر انتظار مترتب است، فضيلت منتظران راستين ، ارتباط شيعيان با حضرت مهدي در عصر انتظار و زمينه سازان ظهور نيز از عمده مطالبي است كه در بخش "چشم به راه آفتاب" آمده است .

ظهور حضرت مهدي(عج)، نشانه هاي ظهور، قيام حضرت مهدي و ياران خاص امام زمان نيز از مطالب محوري بخش چهارم با عنوان "عصر روشنايي" هستند .

کد خبر 378573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha