۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها بنیاد مسکن انقلاب:

مهاجرت معکوس در روستاها سرعت می گیرد

مهاجرت معکوس در روستاها سرعت می گیرد

زنجان- معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها بنیاد مسکن انقلاب گفت: با اجرای طرح هادی و مقاوم سازی واحدهای روستایی و ایجاد اشتغال مهاجرت معکوس در روستا ها سرعت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی درفشی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال مهر در خصوص مهاجرت معکوس، افزود: در روستاها طرح  هادی اجرا می شود و بحث مقاوم سازی و بازسازی روستاها هم از ماموریت های کاری این نهاد است و این امر باعث شده که مهاجرت معکوس در روستا ها افزایش یابد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با اجرای طرح هادی و مقاوم سازی واحدهای روستایی شاهد مهاجرت معکوس در روستاها رشد داشته است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها بنیاد مسکن تاکید کرد: در روستاها فضای روستایی کار می شود و  شامل اجرای طرح هادی است.

درفشی تاکید کرد: با اجرای خوب طرح هادی در روستاها و به خصوص در استان شاهد مهاجرت معکوس می باشیم و فضای زیستی و اشتغال در روستاها هم فراهم شده است و این امر هم در بحث مهاجرت معکوس موثر بوده است.

وی افزود: هر چه قدر امکانات در آمد زایی و اشتغال در روستاها فراهم شود مهاجرت سرعت بیشتری می گیرد.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استانها بنیاد مسکن  به طرح مسکن اجتماعی اشاره کردو افزود: این طرح را بنیاد اعلام آمادگی کرده و مسئول مستقیم وزارت راه و شهر سازی است.

درفشی گفت: اجرای  طرح هادی در سطح کشور اجرا شده است  و اعتبار تامینی این طرح از منابع دولتی تامین می شود و به تبع بنیاد تابع منابع ارزی و دولتی است و بالای ۴۱ درصد روستاها طرح هادی اجرا شده و به اتمام رسیده و اجرای این طرح امسال به اتمام می رسد. 

وی افزود: پیش بینی شده سالی ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی ساخت و ساز مسمن و مقاوم سازی در برنامه ششم این نهاد می باشد. 

کد خبر 3789094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha