۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸

رئیس جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد:

شرکت ۵۵ اثر از همدان در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک

شرکت ۵۵ اثر از همدان در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک

همدان - رئیس بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: از مجموع ۳۴۴ اثر ارسالی به بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر کودک، ۵۵ اثر مربوط به هنرمندان استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی اظهار داشت: جشنواره بیست و سوم در ۱۰ بخش تخصصی مسابقه تئاترکودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خردسالان، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه ‌نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی، مسابقه عکس و پوستر تئاتر، تئاتر بین‌الملل، تئاتر دانش‌آموزی، بخش ویژه (صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران)، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

رئیس بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: پس از انتشار فراخوان، ۳۴۴ اثر در مهلت تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۳۹ اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی، ۱۲۹ اثر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی و ۵۴ اثر مربوط به بخش مسابقه تئاتر کودک است.

وی ادامه داد: در بخش مسابقه تئاتر نوجوان ۶۱ اثر، در بخش مسابقه تئاتر خردسال ۵۶ اثر و در بخش دانش‌آموزی پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

عبادی عنوان کرد: اسامی آثار راه‌یافته به بخش جشنواره، پس از اعلام نظر نهایی شورای بازبینی در هر بخش اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی، آذرماه ۹۵ در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 3796835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha