۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۰۶

فرماندار قرچک خبر داد:

بیش از۵۳درصد قرچکی ها در ثبت نام اینترنتی سرشماری مشارکت کردند

بیش از۵۳درصد قرچکی ها در ثبت نام اینترنتی سرشماری مشارکت کردند

قرچک- فرماندار شهرستان قرچک گفت: بیش از ۵۳ درصد مردم شهرستان قرچک در طرح ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان مشارکت مردم شهرستان قرچک در مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار داشت: مردم شهرستان قرچک برای ثبت نام اینترنتی در طرح نفوس و مسکن عملکرد مطلوبی را از خود به جای گذاشتند.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان قرچک تلاش های خوبی را برای افزایش مشارکت مردم انجام داد که شایسته تشکر و قدردانی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، بیش از ۵۳ درصد مردم شهرستان قرچک در طرح ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کردند و بدین ترتیب، این شهرستان رتبه دوم استان تهران را از آن خود کرد.

فرماندار شهرستان قرچک متذکر شد: بیش از ۴۰ هزار خانوار در طرح ثبت نام اینترنتی سرشماری مشارکت کردند که از همه این خانواده ها تشکر و قدردانی می شود.

وی با اشاره به برکات و دستاوردهای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ادامه داد: حضور و مشارکت مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارای برکات فراوانی بوده و انتظار می رود که شهروندان قرچکی در مرحله دوم، با مأموران آمار همکاری خوبی را داشته باشند.

کد خبر 3802749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha