۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱

مدیران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیرجند:

مدیران پاسخگوی مطالبات مردمی باشند

مدیران پاسخگوی مطالبات مردمی باشند

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیرجند گفت: مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردمی منعکس شده در رسانه ها باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زمان زاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بیرجند اظهار کرد: همچنین پاسخ به مطالبات مردمی نباید در قالب درج گزارشی در رسانه ها باشد بلکه باید به طور عملی انجام شود.

وی خواستار گزارش عملکرد ماهانه دستگاه هایی اجرایی در پاسخگویی به مطالبات مردمی شد و افزود: متاسفانه تعدادی از دستگاه ها نتوانستند به رتبه مطلوبی در رعایت حقوق شهروندی برسند.

فرماندار بیرجند هم در این جلسه رعایت حقوق شهروندی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: خدمات ارائه شده در دستگاه ها باید استاندارد باشد.

علی ناصری اطلاع رسانی مردم نسبت به عملکرد دستگاه ها را مهم دانست و گفت: بسیاری از شکایت های مردمی به دلیل عدم اطلاع رسانی درست است.

معاون اداره کل حمل و نقل خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ مورد جوابیه به ادارات را داشته ایم.

محمد مهدی حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تکریم ارباب رجوع، بیان کرد: توزیع ۱۵ هزار بروشور حقوق مسافرین در سال، تشکیل کمیته صیانت به طور ماهانه از جمله اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در اتوبوس های مسافربری برگه هایی در راستای میزان رضایت از خدمات ارائه شده بین مسافران توزیع می شود.

معاون اداره کل حمل و نقل خراسان جنوبی افزود: شهروندان می توانند در مقصد این برگه های را به ادارات پست تحویل دهند.

کد خبر 3805818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha