۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶

در همایش فرمانداران پایگاه های مقاومت ادارات آذربایجان شرقی عنوان شد؛

لزوم فرهنگسازی در خصوص پدافند غیرعامل

لزوم فرهنگسازی در خصوص پدافند غیرعامل

تبریز - معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی و جانشین شورای پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی گفت: فرهنگسازی و گفتمان سازی در مورد پدافند غیرعامل ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شبستری خیابانی ظهر سه شنبه در همایش فرمانداران پایگاه های مقاومت ادارات آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل افزود:  امروزه جنگ های فیزیکی جای خود را به جنگ های نرم داده اند و در مقابل تهدیدات دشمن باید آمادگی کامل داشته باشیم.

جانشین شورای پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی بیان کرد: باید با حداقل آسیب و ضرر در مقابل توطئه های دشمن ایستاد و از شیوه های جدید برای مقابله استفاده کرد.

شبستری با بیان اینکه مولفه اصلی پدافند غیرعامل مردم هستند عنوان کرد: پایگاه های مقاومت نقطه قوت و امید ما در بحث های پدافند غیرعامل هستند و باید از اختیارات خود برای فرهنگسازی پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی استفاده بکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: این فرهنگ باید در تمامی اقشار و گروه های اجتماعی نهادینه شود و پدافند غیرعامل در تمامی پروژه های اجرایی مدنظر قرار گیرد.

فضاهای سایبری ایمن سازی شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: فرهنگسازی و آموزش، بحث های سایبری، زیستی و کالبدی مهمترین اهداف در رابطه با پدافند غیرعامل هستند.

احمد جهانسری افزود: فضای سایبری امروز یکی از زیرساخت های اصلی کشور است و بومی سازی و ایمن سازی فضاهای سایبری مهم است.

وی بیان کرد: پدافند غیرعامل برای همه ادارات و همه مردم است و باید با نگرش موثر به آن و فرهنگسازی در این زمینه برای ه نهادینه کردن آن در جامعه تلاش کرد.

دشمن از فضای سایبری به عنوان ابزاری برای جاسوسی استفاده می کند

فرمانده سپاه عاشورا و جانشین قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: مردم نقش آفرین ترین عامل در پدافند غیرعامل هستند.

غلام عسگر کریمیان افزود: نوع دشمنی آمریکا با ایران فرق کرده است و هزینه زیادی برای نیروهای مسلح و به ویژه فضای سایبری می کند و هدف اصلی آنان مقابله با ایران است.

وی عنوان کرد: دشمن از فضای سایبری به عنوان ابزار جاسوسی استفاده می کند و ما باید با تولید قدرت برای کشور به وسیله مردم یاری، مردم داری، مردم نوازی و حضور موثر مردم در صحنه در مقابل تهدیدات دشمن بایستیم.

فرمانده سپاه عاشورا و جانشین قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی بیان کرد: باید با رو حیه جهادی و عمل انقلابی و اخلاص جلوی توطئه های دشمن را بگیریم.

گفتنی است در این همایش گواهینامه آموزشی پدافند غیر عامل برای تعدادی از اعضای پایگاه های مقاومت ادارات آذربایجان شرقی اهدا شد.

کد خبر 3805966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha