۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱

بارش برف و باران در دو استان/ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌ها

بارش برف و باران در دو استان/ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌ها

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش برف در اکثر محورهای استان اردبیل و آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج- تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رحمانی افزود: با توجه به نقشه های پیش‌یابی در اکثر محورهای استان اردبیل، آذربایجان غربی، محورهای ارومیه- خوی و ماکو، آذربایجان شرقی، محورهای اهر- تبریز، سراب- تبریز و جلفا- مرند همچنین در گیلان گردنه حیران و محور اسالم- خلخال بارش برف را شاهد هستیم. در استان های آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، قزوین، زنجان، کردستان، مازندران، محورهای نور، رامسر، ارتفاعات کندوان، استان کرمانشاه محورهای گیلان غرب و پاوه شاهد بارش باران و لغزندگی معابر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است، ادامه داد: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از روز شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل انجام عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در پایان با توصیه به رانندگان برای رعایت سرعت مطمئنه و تجهیز وسیله نقلیه به زنجیر چرخ گفت: در حال حاضر فقط کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ- شاهرود مسدود است.

کد خبر 3806539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha