۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۰۸

وزیر جهاد کشاورزی:

تلاش های بیشتری برای افزایش بهره‌وری در کشاورزی لازم است

تلاش های بیشتری برای افزایش بهره‌وری در کشاورزی لازم است

اصفهان - وزیر جهاد کشاورزی گفت: تلاش های بیشتری برای افزایش بهره وری در کشاورزی لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حجتی عصر چهارشنبه در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی اصفهان با اشاره به اینکه باران رحمت خداوند همیشه بر ما نازل شده است، اظهار داشت: در شرایط یکه بارش ها کم شده همه تصور می کنند که رحمت خدا به ما کم شده است در صورتیکه ما باید قدردان نعمت های خدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه وجود کشاورزان زحمتکش در ایران از نعمات کشور است، افزود: این گروه با زحمات زیاد با مشکلاتی از قبیل خشکسالی دست و پنجه نرم کرده اند و با آن مبارزه می کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ما در شرایط کنونی شاهد رشد کشور هستیم، افزود: واردات امسال در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته و این در حالی است که آمار صادرات روند رو به رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های کشور در حوزه صادرات بیش از آمارهای کنونی است، گفت: ما با کمک نیروی انسانی مستعد می توانیم، به افزایش نعمت ها در کشور بیفزاییم.

حجتی اظهار داشت: باید از زحمات فعالان عرصه کشاورزی قدردانی کنیم چراکه با تلاش های خود واسطه رحمت به ما می شوند اما باید در این راه قدم های بیشتر و سریعتری برای افزایش بهره وری و تولید در بخش کشاورزی برداریم.

کد خبر 3813832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مصطفی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
      0 0
      سلام آقای وزیر ما در روستا سیب درختی داریم . وقتی به عمل می آید و به بازار می رسد . کیلویی هشتصدتومان( 800) می برند . میدان بار همان سیب را می دهد . کیلویی 3500تومن / ما بهره وری داریم، سیاست میدان باری نداریم/ شانس نداریم .