۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷

استاندار قزوین:

آزمایشگاه مرجع دامپزشکی قزوین می تواند بین المللی شود

آزمایشگاه مرجع دامپزشکی قزوین می تواند بین المللی شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: آزمایشگاه مرجع کنترل مواد غذایی با منشاء دامی با ظرفیت های کارشناسی و تجهیزات مدرنی که دارد می تواند در کنار جایگاه ملی نقش بین المللی نیز ایفا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح روز یکشنبه به همراه علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین، بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان از آزمایشگاه مجهز مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی بازدید کرد و در جریان فعالیتهای این مرکز قرار گرفت.

همتی در بازدید از آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی دامپزشکی قزوین گفت: مجموع آزمایشگاهی دامپزشکی قزوین با داشتن نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات مدرن خدمات قابل توجهی در حوزه تامین امنیت غذایی مردم استان و کشور ارائه می کند که برای ما ارزشمند است.

استاندار تصریح کرد: در بازدید از این مجموعه با ظرفیت ها و قابلیتهای این آزمایشگاه َآشنا شدیم و کارهایی که شاید در نگاه ظاهر دیده نشود اما نقش مهمی در اعتماد سازی مردم به مواد غذایی دارد در این مراکز صورت می گیردکه نگرانی ها را کاهش می دهد.

همتی گفت: این آزمایشگاه می تواند جایگاه خوبی در کشور ایفا کند و آمادگی داریم برای تجهیز این مرکز حمایت لازم را انجام دهیم تا خدمات بین المللی نیز در این مرکز انجام شود.

استاندار یادآورشد: تامین امنیت غذایی مردم برای نظام و دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کنترل آن از مزرعه تا سفره مردم وظیفه ای حساس است که می تواند سایر خدمات در تولید بخش کشاورزی را به نتیجه برساند.

وی اضافه کرد: سرعت عمل کارشناسان آزمایشگاه دامپزشکی قزوین بسیار بالاست و ارائه خدمات به استانهای همجوار ظرفیت خوبی را ایجاد کرده تا بتوانیم در تامین امنیت غذایی و کنترل آن نقش ملی هم ایفا کنیم و برای ارتقاء جایگاه این آزمایشگاه آماده همکاری هستیم.

کد خبر 3816554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha