۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر:

۲۰ آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است

۲۰ آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است

بوشهر - مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: ۲۰ آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است.

عبدالله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با موضوع «بوشهر دو قرن مقاومت» ویژه استان بوشهر و همچنین موضوعات کشوری از جمله «اقتصاد مقاومتی»، «امر به معروف و نهی از منکر»، «دشمن‌شناسی»، «معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «تقویت روحیه خودباوری» برگزار می‌شود.

وی، افزایش کیفیت فعالیت‌های رسانه‌های محلی را به عنوان یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر از دیگر اهداف این جشنواره است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با دعوت از همه اهالی رسانه برای حضور در این جشنواره، اضافه کرد: ۲۰ آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را که از آبان ماه سال ۹۴ تا ۲۰ آبان ۱۳۹۵ در یکی از رسانه‌های محلی استان بوشهر منتشر شده است، به دبیرخانه ارسال کنند.

نجفی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاما با سه اثر درجشنواره شرکت کنند، افزود: متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در دو گرایش «عکس خبری» و «عکس غیرخبری» شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دفتر بسیج رسانه بوشهر و یا ایمیل  basijrasaneh.b@gmail.com ارسال کنند، گفت: تلفن ۰۷۷۳۳۵۴۳۸۸۴ نیز روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ لغایت ۱۱ صبح پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 3817164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha