۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸

بهمن کامیار در گفتگو با مهر:

ژاله صامتی بازیگر «خیابان دیوار» شد/ انتقاد از حذف «نگاه نو»

ژاله صامتی بازیگر «خیابان دیوار» شد/ انتقاد از حذف «نگاه نو»

بهمن کامیار از اتمام نگارش فیلمنامه جدیدش با عنوان «خیابان دیوار» و انتخاب ژاله صامتی به عنوان بازیگر اصلی آن خبر داد.

بهمن کامیار کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی گفت: این فیلم همچنان در مرحله صداگذاری قرار دارد و حدود یک ماه دیگر برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش می شود.

وی افزود: تدوین این فیلم سینمایی مقداری زمانبر شد اما با توجه به اینکه هنوز برای رساندن «سد معبر» به جشنواره زمان داریم، سعی می کنیم با حوصله کارهای پس از تولید را انجام دهیم.  برای ما کیفیت اثر بسیار مهم است و حتی اگر مراحل فنی زیاد طول بکشد و به جشنواره هم نرسد، برایمان مهم نیست. ما ترجیح می دهیم فیلم خوب بسازیم و جشنواره در اولویت ما نیست.

وی افزود: فیلمنامه این اثر نوشته سعید روستایی است و بعد از موفقیت «ابد و یک روز» توقع ها از او بالا رفت. این فیلمنامه هم مثل «ابد و یک روز» گرم، خوب و به زندگی واقعی آدم ها بسیار نزدیک است. از نظر من این فیلمنامه حتی از «ابد و یک روز» هم سینمایی تر است. امیدوارم در اجرا هم به گرمی آن باشد. به هر حال هر کارگردانی سلیقه ای دارد، شاید اگر همان «ابد و یک روز» را به دست کارگردان دیگری می دادند، این چنین نمی توانست نظر مردم را به خود جلب کند.

کامیار با اشاره به اثر دیگرش با عنوان «مرداد» که کارگردانی آن را بر عهده داشت، گفت: «مرداد» را هم برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کرده ایم اما با توجه به سیاست جدید جشنواره مبنی بر حذف بخش «نگاه نو» من احساس خطر می کنم زیرا به نظرم در پس حذف این بخش برنامه دیگری وجود دارد. با این حال امیدوارم حدس من اشتباه باشد. البته فکر می کنم حذف این بخش تنها امسال صورت می گیرد و سال دیگر مجددا به برنامه های جشنواره اضافه می شود. به هر حال معتقدم این موضوع به جشنواره صدمه می زند.

این کارگردان در بخش دیگر از صحبت هایش با اشاره به فعالیت های جدید خود اظهار کرد: نگارش فیلمنامه اثر بعدی من با عنوان «خیابان دیوار» مدتی است که تمام شده و به محض تامین سرمایه، برای تولید اقدام می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زمان نگارش فیلمنامه بازیگر اصلی فیلم مدنظرم بوده و انتخاب شده است و صحبت هایمان را هم در مورد فیلمنامه کرده ایم. وی در جریان بازنویسی فیلمنامه که اوایل تابستان امسال به اتمام رسید، قرار داشت و در واقع فیلمنامه را برای او نوشتم و این بازیگر ژاله صامتی است.

کد خبر 3822815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha