۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

در گفتگو با مهر مطرح شد:

توزیع بیش از ۴۲۰۰۰ بطری آب بین زائرین حسینی در استان کرمانشاه

توزیع بیش از ۴۲۰۰۰ بطری آب بین زائرین حسینی در استان کرمانشاه

کرمانشاه مدیرعامل شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه از آبرسانی به موکب‌ها و زائران حسینی در استان خبر داد و گفت: علاوه بر تانکرهای ثابت و سیار ۴۲ هزار بطری آب بین زائرین حسینی توزیع شده است.

علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آبرسانی شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه به موکب ها و زائران حسینی در استان کرمانشاه خبر داد افزود: فعالیت نیروهای ما برای بحث آبرسانی از آغاز فعالیت موکب ها در استان آغاز شده و تا پایان فعالیت موکب ها، بحث آبرسانی را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به وظایف ما در بحث آبرسانی از همان روزهای تشکیل ستاد اربعین در استان، عضو ستاد در بخش خدمات رسانی و پشتیبانی بودیم و در جلسات و برنامه‌های ستاد اربعین نیز حضور فعالی داشتیم.

وی با بیان اینکه آبرسانی به زائرین به عنوان یک سقا وظیفه دینی و شرعی ما است گفت: ما در شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه نیز براساس وظیفه‌ای که داریم بحث آبرسانی به تمام موکب های استان را در دستور کار قرار داده ایم.

تخت شاهی افزود: طی این پروسه آبرسانی یک دستگاه تانکر سیار ۱۸ هزار لیتری و ۴ دستگاه تانکر ۵ هزار لیتری ثابت (مجموعا ۲۰ هزار لیتر) کار آبرسانی به موکب ها و زائرین اربعین حسینی در استان را به عهده دارند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۲ هزار بطری آب بسته بندی شده نیز بین زائرین حسینی توزیع شد و یک دستگاه کامیون خاور و تریلر هم جهت جابجایی این بسته های آب تا مرز مهران و مرز خسروی  در حوزه جغرافیایی استان کرمانشاه به کار گرفته شده‌اند و تا جایی که نیاز بوده است آبرسانی داشته ایم و داریم.

وی خاطرنشان و تاکید کرد: بحث آبرسانی بین زائرین حسینی را تا آخرین نفری که از کشور عراق به وطن برگردند و موکب های استان فعالیت داشته باشند، در دستور کار داریم.

کد خبر 3829964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha