۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

وزش باد شدید در کرمانشاه/لزوم اتخاذ تمهیدات برای پیشگیری از خسارت

وزش باد شدید در کرمانشاه/لزوم اتخاذ تمهیدات برای پیشگیری از خسارت

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد شدید در استان کرمانشاه خبر داد و به مسئولان استان توصیه کرد تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را اتخاذ کنند.

شاهرخ پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت هوای استان کرمانشاه و پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای روزهای آتی گفت: براساس آخرین تحلیل از خروجی مدل های هواشناسی، طی 48 ساعت اخیر زبانه ای قوی از توده هوای سرد قطبی از سمت نوار شمالی کشور به جو منطقه نفوذ کرده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: استقرار این توده هوای سرد قطبی در جو منطقه تا که روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این شرایط علاوه بر استقرار هوای سرد، در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید توام با گرد و خاک محلی در سطح استان می شود.

پارسا گفت: وزش باد، در ساعاتی از اوایل شب تا اوایل صبح هر روز، به‌ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و در نیمه غربی استان، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی سرعت وزرش باد در بعضی از ساعات را طبق پیش بینی‌های صورت گرفته 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد که احتمال می رود خساراتی را در نواحی مذکور به دنبال داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان به مسئولین استان توصیه کرد، به منظور پیشگیری از مشکلات و خسارات احتمالی تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

کد خبر 3830023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha