۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

عواید اکران جهانی «پنج کلمه بیشتر» برای کمک به پناهجویان

عواید اکران جهانی «پنج کلمه بیشتر» برای کمک به پناهجویان

فیلم کوتاه «پنج کلمه بیشتر» به کارگردانی محمدعلی حسینی در کشورهای برزیل و دانمارک روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «پنج کلمه بیشتر» به کارگردانی محمدعلی حسینی که با نگاه حقوق بشری به مساله مهاجرت ساخته شده است در اولین مقصد اکران در کشورهای برزیل و دانمارک روی پرده خواهد رفت.

این فیلم که حق پخشش به کمپانی فرانسوی ART & SHINE واگذار شده است در بیش از پنج کشور دنیا اکران خواهد شد و عواید به دست آمده از این نمایش‌ها به نهادهای حقوق بشری برای کمک به پناهجویان اعطا خواهد شد.

«پنج کلمه بیشتر» در یکی از مهم‌ترین حضورهای خود در دوره پنجاه و ششم جشنواره بیلبائو اسپانیا در بخش جهان به نمایش درآمد و در ایران نیز جشنواره‌های «نهال دهم» و «تصویر سال» از مقاصد این فیلم در گذشته بوده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چهار جوان برای عبور از مرز تلاش می‌کنند، بدون هویت فردا و هویت دیروز...

برخی عوامل فیلم عبارتند از کارگردان، نویسنده و تدوینگر: محمدعلی حسینی، فیلمبردار: مهدی ایل‌بیگی، دستیارکارگردان وبرنامه‌ریز: مهدی عسگری‌پور، دستیار دوم: حسین فلاح آبادی، صدابردار: وحید واحدی، بازیگردان: علی شهدادی، منشی صحنه: محمد رجبی، عکاس: سامان اکبری، موسیقی: امیرحسین یقموری، بازیگران: نسیم فتحی، حامد نساج، حامد غمیلویی و پرستو علیزاده، تهیه‌کننده:مرضیه زنجیریان، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان ایران- کرج.

محمدعلی حسینی از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان ایران دفتر کرج، حدود یک ماه است که در حال نگارش جدیدترین اثر کوتاه خود با نام موقت «گِشو» است.

کد خبر 3834247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha