۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

مهدی تاج:

اولویت ما بازی مقابل تیم‌های عربستانی در ایران است

اولویت ما بازی مقابل تیم‌های عربستانی در ایران است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اولویت ما برای بازی با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا برگزاری مسابقه در ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج در جلسه هم اندیشی با مدیران باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من به موفقیت تیم های حاضر در این رقابت ها و صعودشان  به مرحله بعدی خوشبین هستم و باید به گونه ای در این رقابت ها حضور پیدا کنیم که نتایج خوبی بدست آوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: درجلسه قبلی  در این رابطه تصمیم بر این گرفته شد در صورت همگروهی تیم های ایرانی با نمایندگان عربستان ترجیح ما این است که در کشور ثالث بازی های خود را برگزار کنیم.  البته اولویت اول ما بازی در ایران است!

وی افزود: در این رابطه ما نامه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده ایم که محل رسیدگی به این موضوع کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیاست اما برخلاف روال عادی این موضوع در کمیته مسابقات این کنفدراسیون  بررسی شده است؛ البته هنوز پاسخی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برا ی ما ارسال نشده است.

تاج تاکید کرد: طبق اطلاعاتی که به دستمان رسیده مصوبه قبلی یکسال اعتبار داشته و شرایط خاص خودش را دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال  گفت: کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا کارش تدوین مسابقات است و اگر خلافی از ما سرزده باید در کمیته انضباطی بررسی شود. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نباید تحت الشعاع این موضوع قرار گیرند و فقط باید به فکر آماده سازی و حضور هرچه بهتر در این بازی ها باشند.

تاج افزود: ارزیابی من نسبت به حضور نمایندگان ایران در این رقابت ها مثبت است و باید به گونه ای در این بازی ها حضور داشته باشیم که در نهایت امتیاز ما از سوی کمیته ارزیابی کنفدراسیون فوتبال آسیا  باعث شود سهمیه کامل را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه باید در این رابطه کار گروهی انجام دهیم و هرتیمی که بازی دارد همه از آن حمایت کنند، تصریح کرد: همچنین تشکر ویژه ای از تیم های استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن که با در اختیار گذاشتن بازیکنانشان سهمی در موفقیت های تیم ملی داشتند، دارم. توفیقات تیم ملی مرهون  زحمات این باشگاه ها ست زیرا هم بازیکنانشان را دراختیار تیم ملی گذاشته اند و هم آنان را برای حضور در تیم ملی به مرز آمادگی رساندند.

تاج گفت:تیم ملی نه متعلق به من است و نه متعلق به کارلوس کی روش و نه بقیه دوستان. تیم ملی متعلق به همه است. موفقیت های اخیر این تیم مرهون زحمات همه دوستان است از مدیران باشگاه ها و سرمربیان تشکر می کنم که تیم ملی را از خودشان می دانند.

رئیس فدراسیون فوتبال  گفت: بازی های آینده تیم ملی برای ما خیلی حائز اهمیت است وامیدوارم با صعود به جام جهانی موفقیت های اخیر فوتبال ایران تکمیل شود.

کد خبر 3847930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha