۱۳ دی ۱۳۹۵، ۴:۱۶

شورای امنیت حمله تروریستی اخیر در استانبول را محکوم کرد

شورای امنیت حمله تروریستی اخیر در استانبول را محکوم کرد

شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای حمله بامداد یکشنبه به یک باشگاه شبانه در استانبول ترکیه را که بیش از صد کشته و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای حمله تروریستی بامداد یکشنبه به یک باشگاه شبانه در استانبول ترکیه را که ۳۹ کشته و بیش از ۶۵ زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.

شورای امنیت در این بیانیه ضمن ابراز همدردی و تسلیت به دولت ترکیه و خانواده های قربانیان این حادثه نسبت به بهبود سریع و کامل زخمی ها ابراز امیدواری کرده است.

در این بیانیه آمده است: تروریسم با تمام اشکال خود یکی از خطرناکترین تهدیدات علیه صلح و امنیت بین المللی است و هرگونه اقدامات تروریستی بدون در نظر گرفتن انگیزه ها و مرتکبان آن و در هر زمان و مکانی که روی داده باشد، اقدامی جنایتکارانه است.

شورای امنیت همچنین بر ضرورت اقدام تمام کشورها برای مبارزه با تروریسم با استفاده از تمام ابزارها بر اساس منشور سازمان ملل متحد و دیگر قوانین بین المللی تاکید کرده است.

لازم به ذکر است که بامداد یکشنبه فردی مهاجم با ورود به یک باشگاه شبانه در استانبول ترکیه شروع به تیراندازی کرد که در پی آن ۳۹ نفر کشته و بیش از ۶۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کد خبر 3866113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha