۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲

حضور چهره جنجالی سیاست فرانسه در «برج ترامپ» خبر ساز شد

حضور چهره جنجالی سیاست فرانسه در «برج ترامپ» خبر ساز شد

حضور رهبر حزب جبهه ملی فرانسه در برج رئیس جمهور جدید آمریکا تبدیل به سوژه خبری بسیاری از رسانه های جهان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بی بی سی با اشاره به حضور «مارین لوپن» در برج ترامپ می نویسد: مارین لوپن، نامزد راست افراطی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، در بازدید از برج ترامپ در نیویورک دیده شده است.

لوپن، رهبر جبهه ملی، نگفت که آیا برای دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا به آنجا رفته یا نه، اما تیم انتقالی ترامپ اعلام کرد: ملاقاتی میان دونالد ترامپ و مارین لوپن صورت نخواهد گرفت.

بر اساس این گزارش،  لوپن همراه سه مرد در یک کافی شاپ در برج ترامپ دیده شده است. خبرگزاری فرانسه نیز در این رابطه نوشت یکی از این مردها «لویی آلیوت» شریک زندگی لوپن و نائب رئیس جبهه ملی است.

لوپن به این سوال هم جواب نداد که آیا بازدید او شخصی بوده یا در قالب حرفه ای. البته او قبلا این سفر را خصوصی توصیف کرده بود.

حضور لوپن در برج ترامپ در حالی انجام می شود که لوپن بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، انتخاب ترامپ را سنگ دیگری در ساختن جهانی تازه توصیف کرده بود.

اما در واکنش به حضور لوپن در برج ترامپ، نیکلاس برنز مقام  سابق وزارت خارجه آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: این نشانه بسیار بدی است،ترامپ نباید با راست افراطی اروپا کاری داشته باشد.

مارین لوپن دختر «ژان ماری لوپن» رهبر سابق جبهه ملی است که به جرم نژادپرستی محکوم شده است. او اظهارات پدرش را محکوم کرده و سعی کرده از مسائل جنجالی مثل انکار هولوکاست فاصله بگیرد. مارین لوپن همچنین با اتحادیه اروپا، مرزهای باز و جهانی سازی اقتصاد مخالف است.

کد خبر 3875708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha