۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰

وزیر خارجه فرانسه:

سیاست های مهاجرتی ترامپ ما را نگران کرده است

سیاست های مهاجرتی ترامپ ما را نگران کرده است

«ژان مارک آیرو» وزیر خارجه فرانسه در سخنانی تأکید کرد: سیاست های اتخاذی ترامپ به ویژه اعمال محدودیت هائی برای مهاجران موجب نگرانی متحدان آمریکا شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «ژان مارک آیرو» وزیر خارجه فرانسه امروز در اظهاراتی از مخالفت کشورش با سیاست های مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا خبر داد.

وزیر خارجه فرانسه در این باره گفت: سیاست های اتخاذی ترامپ به ویژه درخصوص اعمال محدودیت هائی برای مهاجران موجب نگرانی متحدان آمریکا شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: موضوعات زیادی است که ما را نگران کرده است. به زودی با دعوت از «رکس تیلرسون» همتای آمریکائی خود به پاریس درباره منافع، ارزش ها و دیدگاه اروپا پیرامون جهان برای وی توضیحاتی خواهم داد.

«ژان مارک آیرو» وزیر خارجه فرانسه بدون اشاره به اقدامات پیدا و پنهان کشورش در ایجاد و گسترش تروریست ها در خاورمیانه با گرفتن ژستی عوام فریبانه مدعی شد: استقبال از مهاجرانی که از جنگ و ظلم گریخته اند از وظایف ما به شمار می آید!

این در حالیست که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا روز گذشته با صدور یک دستور اجرایئ تدابیر سختگیرانه ای را برای مهاجرت مسلمانان به این کشور به اجرا درآورد.

کد خبر 3889953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha