۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸

مسابقات قرآنی سراج منطقه ۲۲ آغاز شد

مسابقات قرآنی سراج منطقه ۲۲ آغاز شد

مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی ۵ و ۶ بهمن‌ماه ساعت۱۰ با حضور۲۰۰ نفر از خواهران و برادران منطقه۲۲ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره مقدماتی چهارمین مسابقات قرآنی سراج منطقه ۲۲ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ بهمن  ماه برگزار می شود.

این دوره از مسابقات در سه محور حفظ، ترتیل ، تحقیق  در سه گروه کودک و نوجوان و بزگسال  ۵ و ۶ بهمن در کانون قران شهید مهدی پور برگزار می شود.

مرحله مقدماتی چهارمین دوره از مسابقات جلسات قرآنی با عنوان سراج، روزهای ۵ و ۶ بهمن‌ماه ساعت ۹ تا ۲۰ عصر  در رشته‌های تحقیق، ترتیل و حفظ کودک ویژه قرآن‌آموزان خواهر و برادر جلسات، موسسات و کلاس‌های آموزش قرآن در شهر تهران در پنج رده سنی ۴ تا ۶ سال، اول تا سوم ابتدایی، زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد.

 تحقق آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و ترویج قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر، فهم و عمل به معارف و دستوران قرآن کریم در جامعه اسلامی، زمینه‌سازی انس و الفت شهروندان با قرآن کریم و گسترش مفاهیم، آموزش‌ها و پژوهش‌های قرآن و عترت از جمله اهداف طرح قرآنی سراج است.

گفتنی است؛ چهارمین دوره مسابقات قرآنی سراج به همت مدیریت آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای قرآن در همه مناطق شهر تهران برگزار می‌شود و تا اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در پایان مراسم با اهدای لوح یادبود و جوایز از برگزیدگان مسابقات قرآنی سراج منطقه ۲۲ در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل (مبتدی و پیشرفته) ویژه گروه‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال تجلیل و قدردانی شد. 

 علاقمندان و ثبت نام کنندگان در این برنامه می توانند در روز های یاد شده به موزه شهید مهدی پور به نشانی : شهرک چشمه شرقی ، کوچه نرگس شرقی ، کوچه شهید سیروس مهدی پور  مراجعه نمایند .  تلفن ۴۴۱۶۵۲۰۰و ۴۴۷۲۵۷۳۷ پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 3884922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha