۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۳۹

رئیس ارشاد جهرم:

شب شعر ملی فاطمی در جهرم برگزار می شود

شب شعر ملی فاطمی در جهرم برگزار می شود

جهرم-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم از برگزاری سیزدهمین شب شعر ملی فاطمی همزمان با ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

محسن نعمت اللهی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با سیزدهمین سال برپایی یادمان یاس کبود، به منظور تکریم و تعظیم مقام آسمانی  بزرگ بانوی عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س) و ترویج فرهنگ شکوهمند فاطمی به روال ۱۲ سال گذشته، فاطمیه امسال نیز بهترین اشعار فاطمی خود را در محضر عرضه می‌کنیم.

وی افزود: شاعران می توانند در بخش اصلی فراخوان، بهترین سروده های خود را در مدح، منقبت و مرثیه شهادت آن بانوی مظلومه به دبیرخانه دائمی شب شعر ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم ادامه داد: بخش ویژه فراخوان امسال، اشعار مرتبط با شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون است که به پاس حضور غیرتمندانه رزمندگان این لشکر در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت و تجلیل از مقام معنوی فرماندهان و شهدای آسمانی لشکر فاطمیون و خانواده های گران قدرشان ، اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از اتمام مهلت ارسال ، اشعار رسیده کد بندی و در اختیار سه نفر از داوران و اساتید شعر کشور قرار می گیرد، اضافه کرد: برگزیدگان علاوه بر دعوت به مراسم و قرائت شعرشان در سیزدهمین شب شعر فاطمی و مفتخر به دریافت صله، هدیه و تندیس شب شعر می شوند.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شب شعر فاطمی را ۳۰ بهمن ماه عنوان کرد و گفت: این برنامه پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

کد خبر 3891510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha