۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷

سخنگوی اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم:

صهیونیسم با قدمت ۱۵۰ ساله هیچ ارتباطی با ادیان الهی ندارد

صهیونیسم با قدمت ۱۵۰ ساله هیچ ارتباطی با ادیان الهی ندارد

ارومیه- سخنگوی اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم و مقام ارشد گروه بین‌المللی ضد صهیونیسم ناتوری کارتا گفت: صهیونیسم با قدمت ۱۵۰ ساله هیچ ارتباطی با ادیان الهی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خاخام یسرائیل دیوید ویس در جمع روحانیان در موسسه قرآنی پیام یاسین ارومیه با اشاره به اهداف شوم صهیونیزم در سرزمین فلسطین و جهان اسلام افزود: صهیونیزم با هدف مادی گرایی و ایجاد محبوبیت ظاهری در صدد ایجاد تغییرات بنیادین در کشورهای اسلامی و عربی است و تمام این‌ها به اسم دین یهود تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه لازم است چهره واقعی صهیونیسم را جهان بشناسانیم و از حق حاکمیت قانونی فلسطینیان بر سرزمین مقدس خودشان حمایت کنیم اضافه کرد: صهیونیسم با قدمت ۱۵۰ ساله هیچ ارتباطی با خدا ندارد و امروزه بواسطه متحدین خود و رسانه‌های جهانی بران است تا با برنامه‌های شیطانی، بنیاد خانواده‌ها را در کشورهای اسلامی متزلزل کند و سبک زندگی آنها را تغییر دهد.

دیوید ویس با اشاره به اینکه نه تنها پیروان اسلام که پیروان دیگر ادیان مسیحیت و یهودیت نیز باید نسبت به اقدامات شوم صهیونیسم در منطقه آگاه باشند عنوان کرد: هدف صهیونیست‌ها تغییرات بنیادین در کشورهای اسلامی و عربی است، صهیونیسم این تغییرات بنیادین را با ترویج مادی گرایی و ایجاد محبوبیت ظاهری در کشورهای اسلامی و عربی دنبال می‌کند و تمام اینها به اسم دین یهود تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدام‌های جنایت کارانه صهیونیست‌ها هیچ ربطی به یهودیت ندارد و صهیونیسم در نقطه مقابل یهودیت است، اضافه کرد: وجود اسرائیل تهدیدی برای نظام بین الملل است و این موضوع قابل پذیرش برای یهودیان نیست زیرا خداوند در تورات صلح را از یهودیان خواسته است اما صهیونیست‌ها با جنایات خود آن را نقض می‌کنند.

خاخام یسرائیل دیوید ویس برای شرکت در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت انتفاضه مردم فلسطین که در سوم و چهارم اسفند سال جاری در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شده، به ایران آمده است.

وی یک خاخام یهودی ضد صهیونیسم است که به عنوان سخنگوی اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم فعالیت می‌کند و معتقد است که یهودیان راستین باید به صورت صلح آمیز با استقرار اسرائیل به عنوان یک کشور مستقل مقابله کنند.

کد خبر 3919742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha