۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

بودجه سال آینده شهرداری قم پیوست ۵۰۰ میلیون یورویی دارد

بودجه سال آینده شهرداری قم پیوست ۵۰۰ میلیون یورویی دارد

قم - رئیس شورای اسلامی شهر قم از برنامه‌ریزی برای تحقق پیوست ۵۰۰ میلیون یورویی بودجه شهرداری قم در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله بیاتی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح مقداد در محل این پروژه اظهار داشت: پروژه مقداد یکی از پروژه‌هایی است که در سطح شهر با سرعت انجام شد.

وی ادامه داد: در مناطق مختلف شهر این پروژه‌ها با سرعت ادامه پیدا می‌کند که می‌توانیم تا اوایل سال آینده تمام پروژه‌های نیمه تمام را به مردم تحویل دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری در این پروژه‌ها سه شیفت کار می‌کنند گفت: در سطح استان قم هماهنگی و همکاری بین مدیریت شهری و استانداری وجود دارد و فضای کار و تلاش فراهم است.

وی با اشاره به ویژگی‌های پروژه مقداد افزود: این پروژه حدود ۶۰ هزار متر فضای سبز دارد که تصمیم بر این بود که همزمان فضای سبز این پروژه هم به بهره برداری برسد.

به گفته بیاتی، سال جاری شهرداری بابت گسترش و حفظ فضای سبز ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه کرد و در بودجه سال آینده این عدد ۷۱ درصد گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۶ شهرداری قم با مبلغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در شورای اسلامی شهر قم تصویب شد اظهار کرد: این بودجه پیوستی با عدد ۲۰۰ میلیون یورو برای خط A و حدود ۳۰۰ میلیون یورو برای خط دوم متروی قم دارد.

بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی عمرانی

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: از این عدد ۱۸ درصد به بودجه جاری و بقیه به عدد هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بودجه عمرانی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پیگیری برای تحقق مطالبات شهرداری از دولت گفت: بخش عمده‌ای در احداث پل‌ها و بخشی در دیون پیش بینی شده است.

بیاتی با اشاره به وجود نگاه فرهنگی و اجتماعی در تدوین بودجه سال آینده شهرداری قم اظهار کرد: از شاخص‌های بودجه سال آینده شهرداری احداث ۱۰ مرکز تفریحی فرهنگی و ورزشی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: بخشی را در قالب سرمایه گذاری پیش بینی کردیم که در سال آینده تمام مناطق و سازمان‌ها باید در جذب سرمایه گذار فعال شوند و خود شهرداران مناطق مسئولیت جذب سرمایه گذار را به عهده دارند.

به گفته وی، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه ۱۴ سازمان شهرداری است که این بودجه هم در دست بررسی است.

بیاتی اظهار کرد: سال آینده شهرداری بنا دارد تا هر پروژه‌ای را ابتدای سال کلنگ زنی کرده تا پایان سال به بهره برداری برسانند.

کد خبر 3926097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha