۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۷:۳۴

کارگردان فیلم آپاندیس:

هر فیلمی که وارد جشنواره فجر نشود گویی ساخته نشده است

هر فیلمی که وارد جشنواره فجر نشود گویی ساخته نشده است

اصفهان - کارگردان فیلم آپاندیس گفت: در شرایط کنونی سینما فیلمی که توسط هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر برگزیده نشود گویی ساخته نشده است و توفیقی کسب نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نمازی شامگاه سه‌نشبه در نشست پس از اکران فیلمش در تالار فرشچیان اصفهان با اشاره به اینکه فیلم من توسط هیئت انتخاب جشنواره فجر برگزیده نشده است، اظهار داشت: درطول این مدت هیچ نوع انتقادی از قول من در رسانه‌ها منتشر نشده است.

وی افزود: جشنواره فجر به کل اعتبار سینمایی کشور تبدیل شده است و بدین ترتیب هر فیلمی که وارد این جشنواره نشود گویی ساخته نشده است.

کارگردان فیلم آپاندیس با اشاره به انتقادهایی درباره وارد نبودن به فیلمسازی که به دلیل عدم انتخاب فیلمش در جشنواره از سوی دوستان کارگردان، منتقدان و آشنایان دریافت کرده است، تاکید کرد: نکته ناراحت‌کننده اینکه بسیاری از بازیگران این فیلم شاید دیگر فرصتی برای کار پیدا نکنند.

وی با اشاره به قراردادن لحظات شاد و خنده‌آور در اوج لحظات آپاندیس تاکید کرد: سعی کردم در طول ۹۰ دقیقه فیلم،  مخاطب از ریتم کند فیلم ناراحت نشود وحتی در جاهای دراماتیک فیلم لحظاتی بخندد. من اعتقاد دارم که در شرایط سخت نیز می توان خندید.

نمازی با بیان اینکه موضوعات دراماتیک در فیلم برای من همه چیز مهم تر است، تاکید کرد: به هین دلیل چند کاراکتر با رفتارهای بلاهت‌آمیز  در فیلم قرار دارم که به نوعی که مخاطب در برابر کارهای وی به شکل توام گریه و خنده را تجربه می‌کند چراکه این شرایط را خود کاراکتر رقم زده است.

ظهور کارگردانان آینده مملکت از دل جوانانی که فیلمساز کوتاه هستند

در ادامه تهیه کننده فیلم آپاندیس اظهار داشت: جشنواره فجر رودیدادی  ۱۰ روزه است که همه علاقه‌مند هستند فیلم‌هایشان در آن به معرض تماشا گذاشته شود اما اگر هیئت انتخاب متوجه قابلیت‌های یک فیلم نشود از کم توفیقی آنهاست.

مقصود جباری افزود: فیلم آپاندیس شریف و برای خانواده‌ها هشداردهنده است و به این مطلب می پردازد که یک دروغ می تواند چه نتایجی داشته باشد.

تهیه کننده فیلم آپاندیس با تشکر از عوامل برگزاری جشنواره حسنات بیان داشت: اعتقاد دارم کارگردانان آینده این مملکت از دل همین جوانانی که فیلمساز کوتاه هستند را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 3926508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha