۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

مدیرکل ورزش و جوانان البرز خبر داد:

اختصاص ۱۵۰ تابلوی تبلیغاتی به ورزش البرز برای درآمدزایی

اختصاص ۱۵۰ تابلوی تبلیغاتی به ورزش البرز برای درآمدزایی

فردیس - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از اختصاص ۱۵۰ تابلوی تبلیغاتی به حوزه ورزش استان برای درآمدزایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر غفرانی در سومین نشست شورای اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس که پیش از ظهر شنبه برگزار شد، اظهار کرد: البرز از لحاظ کمبود امکانات  زیرساختی بعد از استان های سیستان و بلوچستان و اردبیل است.

وی در ادامه با اعلام اینکه سرانه ورزشی در استان البرز بسیار پایین است، بیان کرد: تعداد ۱۶۴ مکان ورزشی در استان البرز وجود دارد که از این میان تنها ۳۹ مکان ورزشی فعال است.

غفرانی با تاکید بر این که برای افزایش امکانات ورزشی به تشکیل مجمع خیرین احتیاج است، گفت: با توجه به کمبود هایی که در حوزه ورزش استان البرز داریم مرتفع شدن این کمبود ها با بودجه های دولتی امکان پذیر نیست و نیازمند همکاری یکایک علاقه مندان به ورزش است.

وی در ادامه با بیان این که شهرستان فردیس دارای پتانسیل های ورزشی در تمام رشته ها است، افزود: از تمام ورزش دوستان و خیرین خواستارم که در این امر مهم دست یاری به سوی تحقق اهدافمان دهند.

وی در بخش دیگری بر اینکه تجلیل از قهرمانان ورزشی کمترین کاری است که در پاسخ به افتخار آفرینی آنها انجام میشود، اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در حد بضاعت خود نسبت به دیدار ورزشکاران و تجلیل از آنها اقدام می کند.

غفرانی در ادامه با بیان این که قهرمانان و نخبگان ورزشی در سطح استان و شهرستان باید معرفی و حمایت شوند، افزود: با همکاری شهرداری ها استند هایی در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس قرار خواهد گرفت تا علاوه بر تجلیل از قهرمانان امکان درآمد زایی برای هیات های ورزشی فراهم شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز مشکلات زمین فوتبال شهرستان فردیس که وجود درختان از احداث جایگاه تماشاگران جلوگیری می کرد را مرتفع خواند و اظهار کرد: کاشت ۸۰۰ نهال در ورزشگاه انقلاب نشان از آن است که اداره ورزش و جوانان حامی محیط زیست است.

وی ادامه داد: با توجه به آلودگی هوای شهر هرگز با قطع درختان موافق نیستیم لذا برای حل این مشکل با هماهنگی سازمان فضای سبز درختان موجود در زمین فوتبال این شهرستان از ریشه جابه جا و در مکان دیگری قرار خواهند گرفت.

غفرانی علت تکمیل نشدن پروژه پارک تندرستی شهرستان فردیس را کمبود بودجه اداره ورزش و جوانان برشمرد و گفت: به دلیل کمبود اعتبارات این پروژه نیمه کاره مانده است و به محض تخصیص اعتبارات به اداره ورزش و جوانان نسبت به تکمیل آن اقدام خواهد شد.

وی از اختصاص ۱۵۰ تابلوی تبلیغاتی به اداره ورزش و جوانان استان البرز در راستای افزایش درآمد و تقدیر از قهرمانان خبر داد.

کد خبر 3929376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha