۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۲۳

در گفتگو با مهر اعلام شد:

مرگ یک نفر براثر حوادث چهارشنبه سوری در بابل تکذیب شد

مرگ یک نفر براثر حوادث چهارشنبه سوری در بابل تکذیب شد

بابل - سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل، مرگ یک شهروند براثر حوادث چهارشنبه آخر سال در منطقه را تکذیب کرد.

محمد روشن در گفتگو با خبرنگار مهر با رد مرگ یک نفر براثر حوادث چهارشنبه آخر سال در منطقه اظهار داشت: تاکنون دو نفر شامل یک مرد ۵۵ ساله از ناحیه دست و یک جوان ۲۱ ساله از ناحیه گوش در این حوادث دچار آسیب و به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: ۱۱ پایگاه، ۱۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس و۴۵ تکنسین در آیین چهارشنبه سوری آخر سال به حالت آماده باش هستند.

مرکز فوریت های پزشکی اورژانس مازندران نیز اعلام کرد:از عصر سه شنبه ۲۴ اسفند تا ساعت۲۲، تعداد ۳۱ نفر به دلیل مصدومیت ناشی از استفاده از مواد محترقه به اورژانس بیمارستانهای سطح استان مراجعه کردند و مصدومین که همگی از سن ۱۰ ساله تا ۳۸ ساله بودند بیشتر از نواحی دست و چشم دچار آسیب شدند.

شمار مصدومین چهارشنبه سوری سال ۹۴  معادل۶۱ نفر بود که از این میزان ۴۷ نفر مرد، ۱۴ زن  بودند که از مجموع مصدومین ۵۵ درصد درمان سرپایی، شش نفر بستری و سه نفر به بیمارستانها اعزام شدند و یک نفر قطع عضو شد که این آمار در مقایسه با سال ۹۳ کاهش داشته است.

کد خبر 3932864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha