۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

توجه به ارتقاء کیفی خدمات در بخش کشاورزی هرمزگان ضروری است

توجه به ارتقاء کیفی خدمات در بخش کشاورزی هرمزگان ضروری است

بندرعباس - رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: توجه به ارتقاء کیفی خدمات در بخش کشاورزی هرمزگان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جهادکشاورزی هرمزگان، ناصرحیدری پوری بیان داشت: سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در راستای اهداف شعار اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال طرح کیفی بخشی به خدمات را در این حوزه در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه در سالهای اخیر توجه زیادی به زیرساخت های بخش کشاورزی استان شده است اما احساس می شود برای اقتصادی کردن این حوزه  نیازمند برنامه ریزی در راستای کیفیت بخشی خدمات وایجاد فعالیت های جانبی است.

حیدری پوری که در مراسم دیدار عیدانه با کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان سخن می گفت، افزود: بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی برای تولید و ایجاد اشتغال دارد که مستلزم  برنامه ریزی مناسب است.

وی با تشریح وضعیت اقتصادی کشور با توجه به تحریم های دشمنان در سالهای اخیر اظهارداشت: بخش کشاورزی حوزه ای بود که با وجود مشکلات مالی، طراز عملکردی آن افزایش داشته است.

حیدری پوری عنوان کرد: توسعه گلخانه  ها از ۱۵۰هکتار به ۲۱۵هکتار، توسعه کشت گیاهان فانتزی و دارویی، افزایش سیستم آبیاری نوین و تولید محصولات صادرات محور از مهمترین برنامه های سال جدید است.

وی افزود: تامین ۲۳۰میلیارد تومان اعتبار از کارگروه رفع موانع تولید، مجهز شدن ۴هزار هکتار از اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری نوین  و اجرای طرح رفع تداخلات اراضی که دراین طرح حدود ۲۴۰هزار از اراضی شناسایی و ۱۲۰هزار هکتار آن رفع تداخل شد، از مهمترین اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.

در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تبریک سال نو گفت: هر روزی که در زندگی مرتکب گناه نشویم و عبادت خداوند را انجام دهیم آن روز عید است.

حجت الاسلام فخرایی افزود : کار توام با عبادت خداوند  باعث می شود که تمام فعالیت های ما برای رضای خدا باشد.

وی با اشاره به نقش نماز در بندگی انسان تاکید کرد : باید با برنامه ریزی مناسب  ترویج فرهنگ نماز اول وقت و بخصوص اقامه نماز جماعت را در مدیریت های سازمان جهاد کشا ورزی بیش از پیش توسعه داد.

حجت الاسلام فخرایی افزود: در سال گذشته با اجرای برنامه های عقیدتی از جمله برپایی نماز جماعت، آموزش نماز، اسرار نماز، آموزش قرآن  و احکام نماز سازمان جهاد کشاورزی جزء دستگاههای برتر در استان شد.

وی افزود: باید برای محقق شدن اهداف شعار اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال از نیروهای مومن بیشترین بهره را برد.

کد خبر 3945102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha