۲۶ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۱۷

خالد مشعل: هدف ما آزادی تمام اسیران از زندان های دشمن است

خالد مشعل: هدف ما آزادی تمام اسیران از زندان های دشمن است

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که هدف بزرگ و اساسی ما که معیار پیروزی مان را تشکیل می دهد آزادی تمامی اسرا از زندان های دشمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس بر آزادی تمام زندانیان فلسطینی از بند رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در همین راستا، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان مشارکت در طولانی ترین برنامه رادیویی به منظور همبستگی با اسرای فلسطینی تصریح کرد: مقاومت سران رژیم صهیونیستی و خانواده های نظامیان اسیر صهیونیستی نزد مقاومت را تحت فشار قرار می دهد که این بخشی از جنگ روانی مقاومت علیه دشمن صهیونیستی است و اهمیت آن کمتر از جنگ حقیقی نیست و در این جنگ کسی پیروز می شود که ثبات و پایداری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: عیار ما صرفا بررسی وضعیت اسرا و کاهش رنج و محنت های آنان نیست، بلکه هدف بزرگ و اساسی ما که معیار پیروزی مان را تشکیل می دهد آزادی تمامی اسرا از زندان های دشمن است. ما وقتی برای کاری برنامه ریزی می کنیم، این کار را با جدیت انجام می دهیم و زمانی که رهبران فلسطینی تصمیمی اتخاذ می کنند، با عزم و اراده ای جدی در صدد اجرای آن بر می آیند.

مشعل بیان داشت: تاکتیک های رسانه ای حماس در رابطه با نظامیان اسیر دشمن متکی به داشته های گردان های شهید عزالدین قسام است نه اینکه تاکتیک هایی بی هدف باشد.

کد خبر 3953635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha