۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۱۸

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

خون شهدا بازیچه نشود/تداوم راه شهدا تنها راه مقابله با تهاجم دشمن

خون شهدا بازیچه نشود/تداوم راه شهدا تنها راه مقابله با تهاجم دشمن

بیرجند- سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: نباید اجازه دهیم بعضی خون شهدا را بازیچه بگیرند، نام شهدا به زبان آوردند اما راه شهدا را ادامه ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی پیش از ظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان پسرانه صدرای بیرجند با اشاره به وظایف دانش آموزان در مقابل خون شهدا، اظهار داشت: وقتی که فرمان امام خمینی(ره) برای حضور در جبهه ها صادر شد دانش آموزان مدرسه را ترک کردند و وارد مدرسه عشق و شهادت شدند.

وی با بیان اینکه امروز نیز باید سر کلاس درس ایثار، شهامت، شجاعت و شهادت شهدا بنشینیم، بیان کرد: شهدا هر کدام الگوی برای ما هستند به خصوص شهدای دانش آموز که بهترین الگو برای دانش آموزان هستند.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دانش آموزان امروز باید جای شهدا را پر کنند و در جبهه دیگری یعنی جبهه فرهنگی با دشمنان بجنگند، عنوان داشت: آن روز شهدا در جبهه و جنگ سخت می جنگیدند اما امروز دانش آموزان باید برای تداوم راه شهیدان در جبهه جنگ نرم با دشمنان مبارزه کنند.

رضایی با اشاره به اینکه امروز باید روش و منش دانش آموزان همان روش شهدای دانش آموز باشد، بیان داشت: باید در و دیوار مدرسه، دفتر، کتاب مدرسه و کوچه و خیابان شهرمان آراسته به عکس شهدا باشد تا راه شهدا گم نشود.

وی، شهدا را چراغ راه جامعه امروز دانست و گفت: شهدا رفتند تا ما راه شهدا را گم نکنیم، شهدا رفتند تا قرآن و عترت حفظ شوند.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهدا رفتند تا حجاب، حیا و شخصیت خواهران و مادران حفظ شود، بیان داشت: آنچه امروز کشور را در برابر هجمه، تهاجمات فرهنگی دشمنان حفظ می کند تداوم و حفظ مسیر شهدا است.

رضایی همچنین بر لزوم حفظ تفکر و اندیشه شهدا در جامعه تاکید کرد و افزود: نباید اجازه دهیم بعضی ما را از مسیر شهدا جدا کنند، خون شهدا را بازیچه بگیرند، نام شهدا به زبان آوردند اما راه شهدا را ادامه ندهند.

وی با بیان اینکه سفارش هشدا به ولایت مداری، ولی فقیه و به امام بود، عنوان داشت: سفارش هشدا به زنده نگه داشتن عاشورا و دشمن شناسی بود.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر ایکنه دشمن از تفکر شیطانی خود دست برنمی دارد، بیان کرد: دشمن همیشه دشمن است چه بجنگد، چه بخندد، چه با دست آهنین دست بدهد و چه به دستکش مخملین.

کد خبر 3961553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha