۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴

در لیگ فوتبال نونهالان کشور رقم خورد؛

۲ تساوی برای تیم فوتبال پیام قم در تاکستان

۲ تساوی برای تیم فوتبال پیام قم در تاکستان

قم - مربی تیم فوتبال پیام قم از ۲ تساوی تیم فوتبال پیام قم در لیگ فوتبال نونهالان کشور به میزبانی تاکستان خبر داد.

مهدی امانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات فوتبال لیگ فوتبال مناطق نونهالان کشور  در مرحله دوم آغاز شد و تیم فوتبال پیام، نماینده استان قم در این رقابت‌ها در دومین مرحله از این مسابقات کار خود را با یک تساوی آغاز کرد.

وی افزود: در مرحله دوم این رقابت‌ها که به میزبانی شهر تاکستان در استان قزوین برگزار می‌شود تیم پیام قم روز شنبه در اولین دیدار خود به مصاف تیم شهرداری سقز کردستان رفت و در نهایت برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا اولین امتیاز را دشت کند.

مربی تیم فوتبال پیام قم گفت: در این بازی محمد رضا نجفی هر ۲ گل تیم پیام قم را به ثمر رساند البته پیام در این بازی  در حالی که ۳ امتیاز را در مشت خود داشت در آخرین ثانیه‌ها گل تساوی را دریافت کرد تا پیروزی را با تساوی عوض کند.

امانی بیان داشت: نماینده فوتبال قم روز یکشنبه در دومین دیدار خود به مصاف تیم عرشیان کرمانشاه رفت و برابر حریف خود به تساوی یک بر یک رسید و محند رضا پور صادق در این بازی تنها گل تیم پیام قم را به ثمر رساند.

وی عنوان کرد: تیم پیام قم در این مسابقات با تیم‌های عرشیان کرمانشاه، صحرا ویژن آق قلا گلستان، نوین گستر تاکستان و شهرداری سقز همگروه است و تیم قهرمان این مرحله به لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور صعود می‌کند در حالی که قم هرگز در لیگ برتر نونهالان نماینده‌ای نداشته است.

مربی تیم فوتبال پیام قم تصریح کرد: سومین مسابقه تیم پیام قم امروز در تاکستان برابر تیم نوین گستر این شهر برگزار می‌شود و پیام در صورت کسب پیروزی دارای شانس مناسبی برای موفقیت و صعود به دسته برتر می‌شود البته هنوز برای پیش بینی آینده زود است و هر تیم باید ۴ بازی در این مرحله برگزار کند.

مربی تیم فوتبال پیام قم تصریح کرد: پیام بدون حامی مالی و اسپانسر به این مرحله راه یافته و تلاش ما برای جذب منابع مالی تا این مرحله با شکست مواجه شده است به طوری که حامیان مالی و بخش خصوصی نگاه مثبتی به سرمایه گذاری ورزشی ندارند و تیم‌های ورزشی در قم در عرصه کشوری معمولاً تنها و بی یاور هستند.

کد خبر 3965960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha