۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱

همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در شهر آفتاب عرضه می‌شود

محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در شهر آفتاب عرضه می‌شود

عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عرضه بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب، سرگرمی سازنده و لوح‌های فشرده فیلم، بازی رایانه‌ای، کتاب الکترونیک و کتاب گویا و... از صبح روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سه بخش «کودک و نوجوان»، «ناشران عمومی» و  «ناشران آموزشی» آغاز شد.

بر اساس این گزارش ارایه حدود ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ اول، بیش از ۲۴۰ عنوان کتاب‌های تجدید چاپی و ۱۷ عنوان کتاب بریل ویژه نابینایان از جمله محصولات کانون در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

همچنین در این دوره از نمایشگاه تمامی کتاب‌های آموزشی و نشریه‌ها و لوح‌های فشرده کمک آموزشی کانون زبان ایران نیز به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

غرفه‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران در بخش «کودک و نوجوان» در سالن B۱۰۹، غرفه‌ ۴۴، در بخش «ناشران عمومی» در سالن اصلی ۲، سالن A۳، راهروی ۶، غرفه ۱۰۰۴ و در بخش «ناشران آموزشی» در سالن D۴، غرفه ۴ پذیرای علاقه‌مندان است.

سی‌آُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صبح روز ۱۳ اردیبهشت ۹۶ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت در «شهر آفتاب» واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران- قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

کد خبر 3968902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha