۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۰۶

امام جمعه بوشهر:

توسعه زیرساخت‌های مناطق شمالی استان بوشهر ضروری است

توسعه زیرساخت‌های مناطق شمالی استان بوشهر ضروری است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های مناطق شمالی استان بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در دیدار با امام جمعه، بخشدار و مسئولان بندر امام حسن اظهار داشت: تاکنون آنگونه که باید و شاید به منطقه امام حسن توجه نشده است و باید برای توسعه همه جانبه این منطقه تلاش شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه‌های صنعت نفت، ایمنی، نظامی و فضای مردمی منطقه امام حسن، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه دارای شایستگی بالایی هستند و تاکنون به حق خود به خوبی نرسیده‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توسعه فوق‌العاده‌ای را در آینده در منطقه امام حسن شاهد خواهد بود، اضافه کرد: مردم منطقه امام حسن افرادی مؤمن، متدین، با استعداد و چهره‌های بسیار خوبی هستند.

وی با اشاره به ظرفیت فرهنگی و دینی در منطقه امام حسن، افزود: مناطق شمالی استان بوشهر تاکنون بارها مورد تعرض دشمنان بوده است و با مقاومت مردم، علما و سرداران، اجازه نداند که این منطقه تحت استعمار قرار گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه برخی اقدامات برای توسعه زیرساخت‌های بندر امام حسن انجام شده است، تصریح کرد: وضعیت کنونی بندر امام حسن با آن حالت آرمانی توسعه و پیشرفت بسیار فاصله دارد.

وی خواستار تدوین سند چشم‌انداز ۱۰ ساله بندر امام حسن شد و ادامه داد: دستیابی به پیشرفت و توسعه در این منطقه نیازمند برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و جامع و نوشتن سند چشم انداز است.

این دیدار به مناسبت اولین سالگرد اقامه نماز جمعه در شهر امام حسن شهرستان دیلم برگزار شد.

کد خبر 3977755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha