۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷

امام جمعه بوشهر:

منابع ملی و سرمایه بخش خصوصی برای توسعه شهرستان دیلم استفاده شود

منابع ملی و سرمایه بخش خصوصی برای توسعه شهرستان دیلم استفاده شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: منابع ملی و سرمایه بخش خصوصی برای توسعه شهرستان دیلم استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست با امام جمعه و فرماندار جدید شهرستان دیلم، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به وحدت مسئولین در پیشبرد کارها، بیان کرد: اتحاد مسئولین در پیشرفت هر منطقه نقش حیاتی دارد و مایه تحول خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد در شهرستان دیلم اضافه کرد: کوشش کنید با برنامه آمایشی، جذب منابع ملی و سرمایه بخش خصوصی، دیلم را به جایگاه درخور برسانید.

صفایی بوشهری دیلم را دارالمؤمنین استان عنوان کرد و افزود: لازم است مسئولین این شهرستان در رابطه با وضع معیشت مردم، تجارت دریایی، وضعیت آب، اشتغال جوانان، ورزش، وضعیت فرهنگی، حوزه‌های زیرساختی و توسعه کشاورزی اقدامات لازم را برای رفع مشکلات موجود در این زمینه‌ها انجام دهند تا شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کوشش کنید دیلم به عنوان یک شهر الگو معرفی شود، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف گره گشای کار مردم باشید و با نگاه مقام معظم رهبری به مردم خدمت کنید.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به گردشگری دریایی در دیلم، افزود: گردشگری دریایی با حفظ اصالت بومی در شهرستان دیلم، ایجاد و توسعه یابد و این خیلی می تواند در اقتصاد این شهرستان تأثیرگذار باشد به همین خاطر ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد.

کد خبر 5369023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha