۲۰ شهریور ۱۳۸۸، ۱۵:۳۴

صفایی بوشهری:

مردم در روز جهانی قدس عظمت اسلام را نمایان می‌کنند

مردم در روز جهانی قدس عظمت اسلام را نمایان می‌کنند

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روز جهانی قدس نماد عظمت اسلام و مسلمین است و مردم باید در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس عظمت اسلام را برای دشمنان نمایان می‌کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع قدس مردم‌روزه‌دار و همیشه در صحنه استان باید در راهپیمایی روز قدس حضوری یکپارچه داشته باشند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باردیگر نفرت و انزجار مسلمانان از استکبار و رژیم صهیونیستی را آشکار می‌کند.

وی با اشاره به حضور پرشور و معنوی مردم در آیین شب قدر خاطر نشان کرد: حضور معنوی و ارزشمند مردم بوشهر در آیین شب قدر نشان از خلوص نیت و فرهنگ پرمعرفت مردم بوشهر دارد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: شب قدر روز 23 ماه رمضان را پیش رو داریم و لازم است مردم با حفظ روحیه عشق و محبت به اهل بیت در آیین پایانی شب قدر حضور یابند.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت حضرت علی(ع) گوشه‌هایی از ظلم‌هایی که به ایشان روا شده بود را تشریح کرد.

صفایی بوشهری با اشاره به هفته اکرام ایتام گفت: کوشش کنید با اکرام ایتام و زیرپوشش قرار دادن کودکان یتیم نظر پروردگار را به خود جلب کنید.

کد خبر 945386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha