۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی:

آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم خراسان جنوبی توسعه یابد

آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم خراسان جنوبی توسعه یابد

بیرجند-مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سلم آبادی صبح چهارشنبه در نشست مشترک مدیران آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام (ره) اظهار داشت: توانمند سازی و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد یکی از اقدامات مناسبی بود که در سال گذشته با همکاری فنی و حرفه ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای برای مددجویان سبب اشتغال و خودکفایی خانواده ها شده است، بیان کرد: مددجویان با فراگیری این آموزش ها زمینه اشتغال خود را فراهم کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان، بیان داشت: با ارائه این آموزش ها می توان برای افراد زیادی زمینه اشتغال ایجاد کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: در راستای ارتقاء و توسعه توانمندی های مهارتی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد  این اداره کل آمادگی دارد زمینه های مناسب برای مهارت آموزی مددجویان را فراهم کند.

حسین خوشایند با اشاره به اینکه در برنامه های پیش رو  بر روی توانمند سازی افراد تحت نهاد های حمایتی تمرکز بیشتری خواهیم داشت، بیان کرد: علاوه بر تفاهم نامه های کشوری، زمینه انعقاد تفاهم نامه ویژه با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برای توسعه آموزش فنی وحرفه ای با توجه به شرایط ویژه این استان فراهم است.

کد خبر 3993338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha