۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴

درحاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شفت؛

پویش دانش آموزی «قدس قلب من است» در شفت برگزار می شود

پویش دانش آموزی «قدس قلب من است» در شفت برگزار می شود

شفت-مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شفت از برگزاری پویش دانش آموزی«قدس قلب من است» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان خبرداد.

مهدی هروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و اهمیت گرامیداشت این روز، اظهار کرد: به همین منظور اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی برنامه های متنوعی برای این روز در نظر گرفته است.

وی به برخی برنامه های ابلاغی برای این روز اشاره کرد و افزود: برگزاری تربیون آزاد با عنوان «به خانه ات برگرد!»، اجرای برنامه «جهاد بدون مرز»، پویش های دانش آموزی «اینجا قدس است» و «صهیونیست بداند» از جمله این برنامه ها است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شفت با بیان اینکه  تلاش شده تا برنامه های ابلاغی از سوی این تشکل دانش آموزی با توجه به پتانسیل و ظرفیت این شهرستان برگزار شود، گفت: به همین منظور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس پویش دانش آموزی «قدس قلب من است» به همت این تشکل دانش آموزی در شهرستان شفت برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در هرکدام از این برنامه ها از دانش آموزان خواسته شده تا در طول مسیر راهپیمایی فعالیت هایی را انجام دهند، خاطرنشان کرد: در پویش «قدس قلب من است» دانش آموزان باید با استفاده از خلاقیت و ابتکار خود این جمله را برکف دست نوشته یا نقاشی کرده و در طول راهپیمایی به نمایش بگذارند.

به گفته این مسئول دانش آموزان با گرفتن عکس از این پویش در شهر خود، آثار را به دبیرخانه پویش «قدس قلب من است» ارسال کنند.

 هروی در ادامه به اجرای پویش «صهیونیست بداند» نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس در شفت اشاره کرد و یادآورشد: در این پویش از شرکت کنندگان در راهپیمایی، خصوصا دانش آموزان خواسته می شود که احساس و نظر خود را در مورد رژیم صهیونیستی در  تراکت های  ویژه این طرح یادداشت و با امضای دست نوشته خود، آن را ماندگار کنند.

وی ارسال پیامک، مسابقه ساخت کانال و شبکه های مجازی با محوریت جهان بدون صهیونسم، تشکیل غرفه های قصه خوانی با عنوان» قصه غصه «، طراحی و ساخت ماکت  حجمی، تهیه و امضای طومار «سفیران دانش آموز «، شعرخوانی، تابلونوشته، تابلو خطو غیره از جمله برنامه های انجمن های اسلامی مدارس در راهپیمایی روز قدس امسال بوده که به فراخور زمان و موقعیت توسط دانش آموزان اتحادیه هر منطقه اجرا می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شفت با بیان اینکه در گفتمان انقلاب اسلامی، روز قدس روز خیزش آزادی خواهان و مظلومان جهان در تقابل با ظالمان ومستکبران به دستور حضرت امام خمینی)ره( است، افزود: روز جهانی قدس به معنای تبلور و نمایش ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه در این عصر، آگاه سازی، انتقال وترویج این گفتمان در بین نسل سوم و چهارم انقلاب از وظایف همه نهادها و متولیان عرصه فرهنگ در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی به عنوان یکی از متولیان اصلی حوزه دانش آموزی کشور، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همه ساله با اجرای برنامه های متنوع به ترویج این گفتمان در بین دانش آموزان می پردازد.

هروی تأکید کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی دارای محتوای خوبی درخصوص چنین برنامه هایی بوده و آمادگی این را دارد که با همکاری دستگاه های فرهنگی این محتواها را در قالب یک نمایشگاه بصری به نمایش بگذارد.

کد خبر 4007332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خانواده فریدفر ۴ نفر IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 0
      قدس قلب من است