۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۶

در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی نویس اردبیل مطرح شد؛

ورزش اردبیل نیازمند منتقد است

ورزش اردبیل نیازمند منتقد است

اردبیل – رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: به دلیل ضعف زیرساخت‌های ورزشی، ورزش استان اردبیل نیازمند منتقد است.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر چهارشنبه در مراسم روز قلم و تجلیل از خبرنگاران ورزشی اردبیل تصریح کرد: با وجود اینکه فعالیت خبرنگاران شبانه‌روز و در تمامی ایام سال است، اما صرفاً در یک روز از سال مورد تجلیل قرار می‌گیرند و بی‌شک زحمات خبرنگاران جبران نخواهد شد.

وی نقد منصفانه را از ابزارهای توسعه دانست و افزود: در صورتی که نقد همراه مسیر توسعه نباشد، روند توسعه طولانی شده و یا محقق نخواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان با تأکید به اینکه ورزش به دلیل گستردگی خود نیازمند نقد است، ادامه داد: به ویژه ورزش استان اردبیل به دلیل ضعف زیرساخت‌ها بیش از سایر استان‌ها به نقد نیاز دارد.

نوتاش با بیان اینکه نقد ورزش استان می‌بایست به مراتب پررنگ‌تر از سایر استان‌ها باشد، تأکید کرد: اردبیل نیازمند منتقدان در کنار ورزشکاران است تا بتواند زیرساخت‌های خود را اصلاح کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند با تحلیل وضعیت موجود بسیاری از ضعف‌ها و کمبودها را شناسایی کنند، ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند حلقه مفقوده توسعه ورزش را تکمیل کنند.

استانداردسازی مدارس فوتبال در سال جاری

رئیس هیئت فوتبال استان همچنین در خصوص برنامه‌های این هیئت در سال جاری به استانداردسازی مدارس فوتبال اشاره کرد و گفت: ضروری است شرایطی فراهم شود که اولیا بدون دغدغه فرزندان خود را به مدارس فوتبال بفرستند.

نوتاش تأکید کرد: لازمه تحقق این مهم استانداردسازی مدارس است که تاکنون ۳۳ مدرسه استانداردشده و مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه هفت مدرسه غیرمجاز نیز در استان شناسایی شده است، ادامه داد: به دنبال این هستیم مدارس غیرمجاز را به صفر برسانیم.

رئیس هیئت فوتبال استان همچنین به تشکیل کمیته استعدادیابی زیر هشت، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سال اشاره کرد و افزود: هر کمیته متشکل از پنج تا هفت استعدادیاب خبره است که در سال جاری به استعدادیابی خواهند پرداخت.

کد خبر 4022920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha