۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل تاکید کرد؛

لزوم استفاده از تمامی فرصت‌ها برای توسعه و پیشرفت ورزش اردبیل

لزوم استفاده از تمامی فرصت‌ها برای توسعه و پیشرفت ورزش اردبیل

اردبیل- مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استفاده از هر فرصت و ظرفیتی برای توسعه و پیشرفت ورزش استان اردبیل لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی پهناور بعد از ظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل اظهار کرد: استفاده از هر فرصت و ظرفیتی برای توسعه و پیشرفت ورزش استان اردبیل لازم و ضروری است که در این راستا برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری لیگ های استانی، میزبانی از مسابقات ورزشی و استعداد یابی باید در اولویت‌های هیات‌ها باشد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران باید از تمام قدرت خود برای حضور در دو رشته ورزشی دارت و ورزش های هوایی استفاده کنند، گفت: این دو رشته در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جام صفوی در اردبیل هستند که نتایج مسابقات دارت در تقویم فدراسیون جهانی ثبت خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به فعال کردن رشته های ورزشی بدون نیاز به زیر ساخت در استان و شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: باید قبول داشته باشیم که آینده از آن رشته های جدید و جذاب فدراسیون انجمن های ورزشی است و این رشته ها به سمت بازیهای المپیک و آسیایی میروند و باید کم کم این رشته را به مردم معرفی کنیم.

پهناور خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از انجمن های ورزشی داریم تلاش خواهیم کرد که رشته های جذاب و نو این هیات را به جامعه و نسل جدید شناسانده و همراهی مسوولین را هم داشته باشیم تا زیرساخت های لازم را برای رشته های ورزشی این هیات آماده سازیم.

کد خبر 6122653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha